تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

بازدید مدیر کل شیلات هرمزگان از مرکز تکثیر ماهی دریایی شرکت نقره ای کیش-پارسیان

  • کد خبر : 50053
  • 23 بهمن 1402 - 21:54
بازدید مدیر کل شیلات هرمزگان از مرکز تکثیر ماهی دریایی شرکت نقره ای کیش-پارسیان

مدیرکل شیلات هرمزگان طی سفر به شهرستان پارسیان به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان، رئیس حراست شیلات استان، رئیس اداره روابط عمومی، هماهنگی و امور شهرستانهای شیلات هرمزگان و رئیس شیلات شهرستان پارسیان از مرکز در حال احداث تکثیر ماهیان دریایی واقع در شهرستان پارسیان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، مسعود بارانی پرورش و تولید ماهی در دریا را یکی از راه های ارتقای امنیت غذایی و همچنین کاهش فشار بر ذخایر خواند و گفت: خوشبختانه هرمزگان با پیگیری و تلاش های جهادی به قطب پرورش ماهی در دریا کشور تبدیل شده است و می توند در صورت حمایت توسعه ایی بیش از پیش را در این زمینه شاهد باشد.

وی با بیان اینکه مرکز تکثیر ماهیان دریایی کیش با طرفیت ۲۰ میلیون قطعه ماهی در حال احداث است گفت: مراکز تکثیر ماهیان دریایی نقش کلیدی در صنعت پرورش ماهیان دریایی در قفس دارند و بر تسریع در احداث این مرکز تاکید کرد.

مدیرکل شیلات هرمزگان افزود: در حال حاضر بیش از ۱۱هزار تن ظرفیت در حوزه پرورش ماهیان دریایی در آبهای هرمزگان ایجاد شده است و اولویت اصلی این اداره کل تامین بچه ماهی مورد نیاز این مزارع از طریق مراکز تکثیر و نرسری ماهیان دریایی ایجاد شده در استان است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=50053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.