تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

بازدید فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان از اداره محیط زیست رودان

  • کد خبر : 52817
  • 19 فروردین 1403 - 10:56

طی بازدیدهای نوروزی ودیدار با همکاران ادارات تابعه شریفی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان با همکاران اداره محیط زیست رودان دیدار کرد

به گزارش اداره روابط عمومی و اموررسانه حفاظت محیط زیست هرمزگان، طی بازدید و دیدار های نوروزی با همکاران ادارات تابعه ، کاظم شریفی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان با همکاران خود دراداره محیط زیست رودان دیدار و گفتگو کرد .
وی ضمن قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان  در ماه مبارک رمضان و آغاز بهار طبیعت و سال جدید به اهمیت شغل محیط بانی و حفاظت ازعرصه های بکر طبیعی  پرداخت .
وی افزود:
شما عزیران بهترین روزها ازشروع سال جدید بدور از کانون گرم خانواده درماموریت و حفاظت از عرصه های بکر طبیعی حوزه استحفاظی خود پرداخته که جز ایمان ، عشق به شغل و ایثار مولفه ای دیگر پیدا نمی شود با همه کمبودها و سختی کار این مهم را به خوبی انجام داد.
شریفی با اشاره به اینکه شهرستان رودان دارای تنوع زیستی ارزشمند می باشد که می توان به نماد حیات وحش استان  خرس سیاه اشاره کرد وباردیگر بر تلاش مضاعف همکاران خود در حفاظت از عرصه های طبیعی تاکید کرد .
وی در بخش دوم سخنان خود به مشارکت های جوامع محلی در رویدادها و مناسبت های محیط زیستی ضمن بالابردن سطح آگاهها از مسائل و فعالیت محیط زیست در حوزه های مختلف را مهم دانست .   
در پایان این دیدار محیط‌بانان مشکلات و موضوعات کاری خود را با فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان مطرح کردند..

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=52817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.