تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
1

بازدید علمی دانشجویان بهداشت حرفه ای از شرکت گچ جنوب فارس-الاهلی واحد معدن بندرخمیر

  • کد خبر : 53834
  • 14 اردیبهشت 1403 - 13:03
بازدید علمی دانشجویان بهداشت حرفه ای از شرکت گچ جنوب فارس-الاهلی واحد معدن بندرخمیر

به گزارش هرمزگان امروز ، دکتر علی حیرانی، رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: همزمان با روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای، و در راستای آشنایی دانشجویان رشته بهداشت حرفه ای با محیط های کار و خطرات شغلی، بازدید علمی از شرکت گچ جنوب فارس-الاهلی واحد معدن بندرخمیر برای دانشجویان برنامه ریزی و اجرا شد.

دکتر حیرانی افزود: در این بازدید، دانشجویان با فرآیند استخراج و فرآوری گچ در این واحد معدنی آشنا شدند و از نزدیک شاهد فعالیت کارگران در بخش های مختلف این مجموعه بودند.

رییس دانشکده بهداشت گفت: در این باردید کارشناسان بهداشت حرفه ای شرکت گچ جنوب فارس-الاهلی، در خصوص خطرات شغلی موجود در این واحد معدنی و اقدامات کنترلی برای پیشگیری از این خطرات به دانشجویان توضیحاتی ارائه دادند.

همچمین دکتر فاطمه امیری عضو هیئت علمی دانشکده بهداشت و مهندسین فنی مجموعه معدن گچ جنوب با بیان علل و ضرورت و کارایی رشته مهندسی بهداشت حرفه ای برای دانشجویان، توضیحات لازم را در بازدید میدانی از قسمت های مختلف ارائه نمودند. در پایان این بازدید مدیر عامل مجموعه معدن گچ جنوب، علی روئین، با اهدا کتابی از سرگذشت خود بنام از کارگری تا کارفرمایی از بازدیدکنندگان تقدیر نمودند.
دکتر حیرانی در ادامه افزود : هدف از برگزاری این بازدیدها، ارتقای دانش و آگاهی دانشجویان رشته بهداشت حرفه ای در زمینه بهداشت و ایمنی کار و توانمندسازی آنها برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب به کارگران در محیط های کار است.

وی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری اینگونه بازدیدها، شاهد کاهش حوادث و بیماری های شغلی در استان هرمزگان باشیم

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=53834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.