تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

آخرین اخبار

نبی اله رشنو مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، شهرام الهیاری رئیس گروه پیشگیری؛ پیشبینی و هشدار دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، مهدی تیموری آشتیانی کارشناس پیشگیری؛ پیشبینی و هشدار دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی به همراه اسد پور مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، روح‌الله رمضان‌پور رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان از قرنطینه حفظ نباتات در اسکله باهنر و بندر شهید رجایی بازدید کردند. جشن خانوادگی روز ملی خلیج فارس در جزیره کیش عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد اهم اقدامات منطقه حفاظت شده گنودر گرامیداشت هفته زمین پاک پیام مهندس حسینی به مناسبت روز جهانی قدس قشم به عنوان منطقه آزاد اول و برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد آیین کلنگ‌زنی پارک «کاکا و دادا» در شهر بندرعباس هرمزگان بستری مناسب برای توسعه کشور و اقتصاد دریاپایه/برگزاری آموزش های محیط زیستی در مدارس

1

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از روند خدمت‌رسانی در مجتمع دادگاه‌های کیفری و انقلاب بندرعباس

  • کد خبر : 51520
  • 14 اسفند 1402 - 9:57
بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از روند خدمت‌رسانی در مجتمع دادگاه‌های کیفری و انقلاب بندرعباس

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به صورت سرزده از مجتمع دادگاه‌های کیفری و انقلاب بندرعباس بازدید کرد و روند خدمت رسانی به مردم را مورد بررسی قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه برنامه‌های حضور میدانی به منظور نظارت بر نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از مجتمع دادگاه‌های کیفری و انقلاب بندرعباس بازدید کرد و ضمن حضور در شعب مختلف، در جریان رسیدگی‌های قضایی قرار گرفت.

وی همچنین ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام شده، با هدف بهبود روند امور، توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به مسئولان مربوطه ارائه کرد.

قهرمانی در ادامه، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی تأکید کرد و دستور داد همکاران قضایی و اداری تمام تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی و تکریم مراجعان به کار گیرند.

این مقام قضایی لزوم رعایت موازین قانونی و حفظ حقوق شاکی و متهم در رسیدگی‌های قضایی را نیز یادآور شد و گفت: رسالت دستگاه قضایی پاسخگویی به‌موقع و جلب رضایتمندی مردم است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این بازدید با تعدادی از مراجعین مجتمع دادگاه‌های کیفری و انقلاب بندرعباس نیز به دیدار و گفتگو پرداخت و پس از استماع مطالبات آن‌ها، ضمن صدور دستورات لازم در خصوص رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های مطرح شده، پیگیری این موارد تا حصول نتیجه نهایی را مورد تأکید قرار داد.

گفتنی است؛ در این بازدید، مسئولان مجتمع دادگاه‌های کیفری و انقلاب بندرعباس گزارشی از عملکرد، دستاورد‌ها و برنامه‌های این مجتمع ارائه کردند.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=51520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.