تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

بازدید استاندار هرمزگان از پروژه های عمرانى شهر بندرعباس

  • کد خبر : 44545
  • 05 آذر 1402 - 13:05
بازدید استاندار هرمزگان از پروژه های عمرانى شهر بندرعباس

مهدى دوستى استاندار به همراه مهدى نوبانى شهردار بندرعباس و اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین استاندار و شهردار از پروژه های عمرانی شهر بندرعباس بازدید نمودند.

به گزارش صبح دریانیوز ، استاندار هرمزگان گفت : بندرعباس آخرین سد ما برای جلوگیرى از خروج نخبگان استان است و على رغم اینکه به توسعه متوازن استان اعتقاد داریم باید به بندرعباس نگاه ویژه ای داشته باشیم زیرا عمده میهمانان و گردشگران در مرحله اول مقصد آنها در استان شهر بندرعباس است.

مهدی دوستی افزود : شهر بندرعباس چند ایراد و مشکل دارد اول مساله ورودى های شهر أست که اقدام قابل قبولى در این زمینه انجام شده دوم بحث ترافیک شهر و کیفیت خدمات شهرى و مساله سود مبحث سد معابر و میوه فروشان سطح شهر ، امروز در حضور شهردار محترم از پروژه های مهم شهری مانند پل پیامبر اعظم که نقش بسیار زیادی در حل گره ترافیکی شهر در میدان شهید باهنر دارد که این پروژه پیشرفت مناسبی داشت و بنا بر قولی که داده اند تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

دوستی بیان داشت : اجرای پلهاى مختلفى که در سطح شهر بود که زمان اتمام انها بین ۴ ماه تا یک سال أست در حوزه ورودى هاى جاده اى ورودیى فرودگاه و راه آهن و دریا را داریم زیرا ورودى ها معرف و صورت شهر محسوب می شوند محوطه فرودگاه در حال بازسازی می باشد و براى راه آهن و ترمینال مسافر برى هم اقدامات خوبى را در پیش رو داریم که با همت شهردار و شورای شهر اتفاقات خوبى برای شهر خواهد افتاد زیرا وفاق و همدلی رکن اصلى موفقیت أست که در شهر بندرعباس و استان این همبستگى وجود داردو فرماندار محترم وقت زیادى را برای توسعه شهر خواهد گذاشت.

وی خاطر نشان کرد : برنامه های زیادی در حوزه دریایى داریم که تقریبا یک سالی هست که شروع کرده ایم که با سرعت مناسب در حال انجام است.

مهدى نوبانى شهردار بندر عباس در ادامه این بازدید ضمن تشکر از استاندار ، فرماندار و معاونین استاندار و اعضای شوراى اسلامی شهر بندرعباس ، افزود : طبق قولى که به مردم داده بودیم ما هر هفته از مهر ماه تا اسفند ماه پروژه اى برای افتتاح و کلنگ زنى خواهیم داشت و در حال حاضر ١٢پروژه ى فعال شهرى داریم که در حوزه پارکها تقاطع ها و بازگشایى معابر است و انشالله که بتوانیم ظرف مدت ۶ماه تا ١سال آینده پروژه ها را تقدیم مردم شریف بندرعباس کنیم.

نوبانى اظهار داشت : ارزش ریالى پروژه های در دست اقدام شهر بندرعباس حدود ۵هزار میلیارد تومان مى باشد و با تلاش همکاران و شوراى اسلامى شهر اتفاقات خوبى خواهد افتاد.

پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=44545

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.