تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
8

بازدید استاندار هرمزگان از روند ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهر میناب/دکتر همتی: فاز نخست این پروژه تا‌ پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 23463
  • 17 آذر 1399 - 11:53
بازدید استاندار هرمزگان از روند ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهر میناب/دکتر همتی: فاز نخست این پروژه تا‌ پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
استاندار هرمزگان از بهره برداری از فاز نخست تصفیه خانه فاضلاب شهر میناب تا‌ پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر فریدون همتی در بازدید از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر میناب با بیان اینکه این پروژه در سه فاز برای ۷۳ هزار نفر جمعیت طراحی شده است، عنوان کرد: هر فاز این تصفیه خانه حدود هفت هزار و ۶۲۰ متر مکعب ظرفیت تصفیه دارد که در مجموع سه فاز آن ۲۲ هزار و ۸۶۰ مترمکعب فاضلاب در شبانه روز تصفیه خواهد کرد.

همتی افزود: برای جمع آوری فاضلاب میناب، می بایست ۳۲۵ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی، هشت کیلومتر خط انتقال و سه ایستگاه پمپاژ اجرا شود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: فاز نخست تصفیه خانه با پیشرفت حدود ۸۰ درصدی با هشت کیلومتر خط انتقال و ۳۷ کیلومتر شبکه فرعی و اصلی اجرا شده که تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی اعتبار مورد نیاز این فاز را ۶۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از ابتدای شروع پروژه تا پایان سال ۱۳۹۸، نزدیک به ۵۳۰ میلیارد ریال هزینه شده و ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب در سال جاری دارد.

همتی خاطرنشان کرد: برای اتمام کامل هر سه فاز و کل شبکه فاضلاب شهر میناب، اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال نیاز است.

وی افزود: واگذاری انشعاب فاضلاب بزودی با شرایط مناسب برای برخی محلات میناب صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.