تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6

بازدید از مجتمع پرورش میگو حسینه به منظور تسریع در تکمیل برق رسانی و بهره برداری از مجتمع پرورش میگو حسینه

  • کد خبر : 23399
  • 16 آذر 1399 - 11:07
بازدید از مجتمع پرورش میگو حسینه به منظور تسریع در تکمیل برق رسانی و بهره برداری از مجتمع پرورش میگو حسینه
مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان، معاون فنی شرکت توزیع برق استان هرمزگان، معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان و مجری پروژه از مجتمع پرورش میگو حسینه به منظور تسریع در تکمیل برق رسانی و بهره برداری از سایت پرورش میگو حسینه بازدید کردند.

به گزارش هرمزگان امروز، مدیر کل شیلات هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت: بدون شک ورود این مجتمع به چرخه تولید می تواند نقش بسزایی در تحقق رونق و جهش تولید در استان هرمزگان داشته باشد.

دکتر عبدالرسول دریایی با بیان اینکه در صورت رفع موانع این پروژه، در فاز اول و تا دهه فجر سال جاری ۴۰۰ هکتار از اراضی پرورش میگو این مجتمع به زیر کشت می رود گفت: با زیر کشت رفتن این ۴۰۰ هکتار بالغ بر هزار و ٢٠٠تن میگو تولید خواهد شد که اشتغال باِلغ بر ۳۰۰نفر را در برخواهد داشت.

وی تصریح کرد: در فاز دوم نیز تا هفته دولت سال آینده بالغ بر ۶۰۰ هکتار از اراضی این مجتمع به زیر کشت خواهد رفت.

در ادامه مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان با اشاره به تحقق رونق تولید به واسطه فعالیت های شیلاتی گفت: با توجه به استعدادهای استان هرمزگان در زمینه پرورش میگو و لزوم تسهیل جذب سرمایه گذاری، در تلاشیم با رفع موانع تولید و تسهیلات لازم را برای سرمایه گذاری در این بخش و توسعه آن را فراهم کنیم.

دکتر عادل شهرزاد گفت: استان هرمزگان دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه پرورش آبزیان است و توسعه پرورش آبزیان، نقش مهمی در درآمدزایی برای کشور و استان دارد .

همچنین در این سفر از مجتمع پرورش ماهی در دریا نیکسا واقع در منطقه گرزه شهرستان لنگه و همچنین روند تخلیه صید، تجهیزات و نحوه خدمات دهی در بندر صیادی کنگ بازدید شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.