تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

ایران اسلامی تمام دوران دفاع مقدس را با جوانان سپری کرده است

  • کد خبر : 51170
  • 10 اسفند 1402 - 20:57
ایران اسلامی تمام دوران دفاع مقدس را با جوانان سپری کرده است

مهدی دوستی استاندارهرمزگان، امروز در آیین تجلیل از جوانان برتر هفدهمین جشنواره ایران زمین گفت:تحول بزرگ تبدیل انقلاب به نظام جمهوری اسلامی توسط جوانان ایران رقم خورده و ایران اسلامی تمام دوران دفاع مقدس را با شما جوانان سپری کرده است‌ .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، هفدهمین جشنواره جوان برتر ایران زمین با عنوان پرچمدار، امروز با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، اعضاء شورای شهر، مدیران کل ورزش و جوانان، فعالان جوان حوزه های قران و اهل بیت(ع)، ورزش، فرهنگ و هنر و رسانه، دانش بنیان ها، کارآفرینی برگزارشد.

استاندار هرمزگان در این آیین گفت: روند پیشرفت و تحول اقتصادی کشورها را نیروی انسانی جوان رقم می زند نه موادخام، این موضوع تجربه شده در دنیای امروز است‌.

مهدی دوستی بااشاره به محوریت جوانان در سند گام دوم انقلاب افزود:

تحول بزرگ تبدیل انقلاب به نظام جمهوری اسلامی توسط جوانان ایران رقم خورده و ایران اسلامی تمام دوران دفاع مقدس را با شما جوانان سپری کرده و یکپارچگی اش را با اقتدار حفظ  نموده است.

وی وظیفه هر ایرانی را تحویل ایرانی آبادتر به نسل آینده برشمرد و افزود: این اتفاق مبارک را شما باید رقم بزنید که محور اصلی همه تحرک ها و تحولات توسعه ای استان هستید.

دوستی در مدل پیشرفت هرمزگان بعد از اشتغال و ارزش افزوده، نقش آفرینی نیروی انسانی جوان و خلاق را اساسی دانست و اضافه کرد: تبدیل دانش های شما به مهارت با شبکه سازی در همه زمینه ها و طیف ها باید انجام شود چون تحول عمیق اقتصادی را شما جوانان رقم می زنید نه موادخامی چون نفت و موادمعدنی.

استاندارهرمزگان به جوانان توصیه کرد که با سرعت برنامه های خود را دنبال کنند و قدر زمان طلایی جوانی را بدانند و اشاره داشت: در آستانه رویداد مهم انتخابات شما جوانان یاریگران ایران عزیز دوباره با حضور پررنگ تان برگ زرین دیگری به افتخارات تاریخ کشورمان خواهیدافزود.

آیین تجلیل از ۳۰ نفر جوانان برتر هفدهمین جشنواره جوان برتر ایران زمین در ۱۰ حوزه قران، ادبیات، فیلم، موسیقی، دانش بنیان، کارآفرینی، کنشگر رسانه و فعال مجازی، ورزش و فعال اجتماعی امروز در فرهنگسرای طوبا بندرعباس برگزارشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=51170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.