تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
3

ایران اسلامی با اقتدار در همه عرصه ها می‌درخشد

  • کد خبر : 9652
  • 06 مهر 1398 - 11:58
ایران اسلامی با اقتدار در همه عرصه ها می‌درخشد

استاندار هرمزگان با بیان اینکه آنچه در هشت سال دفاع مقدس گذشت، در همه ابعاد سرمایه ای برای آینده کشور است، گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس کوله‌باری از تجربه و خاطره دارند که این تجارب باید مطرح و بیان شود تا امروز نیز از این تجربه‌ها استفاده کنیم.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در مراسم نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای بزرگوار، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس همه اقشار ملت ایران از سراسر کشور در جبهه‌ها حضور یافتند و صحنه های زیبایی از دفاع و مقاومت را رقم زدند.

وی با بیان اینکه آنچه در هشت سال دفاع مقدس گذشت، در همه ابعاد سرمایه ای برای آینده کشور است، افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس کوله‌باری از تجربه و خاطره دارند که این تجارب باید مطرح و بیان شود تا امروز نیز از این تجربه‌ها استفاده کنیم.

استاندار هرمزگان افزود: ملت ایران امروز توانسته توطئه های جدید دشمنان و در راس آن تحریم گسترده اقتصادی را که نمونه آن در تاریخ سیاسی هیچ کشوری وجود ندارد، خنثی کند و این امر با الگوبرداری از دوران دفاع مقدس اتفاق افتاده است.

همتی تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر تحریم ها در جنگ اقتصادی تمام عیار با دشمنان، موجب غلبه بر دشمن و خنثی شدن توطئه های آنان شده است.

استاندار هرمزگان بیان داشت: ما در دوران دفاع مقدس توانستیم با تکیه بر عنایت الهی و الگو گرفتن از قیام عاشورای حسینی، به پیروزی برسیم و امروز به برکت این دوران کشور ما از قدرت دفاعی گسترده‌ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه اقتصادی نیز به زودی کشورمان به یک قدرت اقتصادی تبدیل می شود و می توانیم اقتصاد مقاومتی را به صورت کامل محقق کنیم.

همتی اضافه کرد: ایران اسلامی روز به روز در حال توسعه و پیشرفت بیشتر است و رمز موفقیت ما نیز ایمان به لطف و عنایت خداوند متعال، تبعیت از مقام معظم رهبری و وحدت و همدلی می‌باشد و امروز کشورمان با اقتدار در همه عرصه ها می‌درخشد.

در این مراسم از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، تجلیل و قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.