تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

ایجاد صف‌ در بنادر ، سوخت‌گیری و ایست‌بازرسی‌ها چالش‌های استان

  • کد خبر : 53202
  • 01 اردیبهشت 1403 - 11:58
ایجاد صف‌ در بنادر ، سوخت‌گیری و ایست‌بازرسی‌ها چالش‌های استان

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ایجاد صف‌های طولانی در بنادر و گمرکات ، جایگاه‌های عرضه سوخت و ایست‌بازرسی‌ها را سه چالش مدیریتی در استان دانست.

به گزارش صبح دریانیوز ، احمد مرادی و محمد آشوری تازیانی نمایندگان مردم بندرعباس ، حاجی‌آباد ، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی با رئیس کل دادگستری هرمزگان دیدار و به گفتگو پیرامون موضوعات مختلف استان پرداختند.
رئیس کل دادگستری هرمزگان در این دیدار ، بر لزوم هم اندیشی ، همکاری ، هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر بین نمایندگان قوای مقننه و قضائیه در استان تأکید کرد.
مجتبی قهرمانی در ادامه افزود : خدمت رسانی به موقع و مطلوب یکی از گفتمان‌های دوران نوین تحول قضائی است که ریاست محترم قوه قضائیه همواره بر آن تأکید نموده‌اند.
قهرمانی یادآور شد : دستگاه قضائی استان هرمزگان نیز در این راستا تدابیر ویژه‌ ای را برای رفع چالش‌های مرتبط با این موضوع در سطح استان اتخاذ نموده است.
وی ، وجود صف‌های طولانی در بنادر و گمرکات ، صف‌های بازرسی در گلوگاه‌ها و صف‌های سوخت گیری در جایگاه‌ها و پمپ بنزین‌های استان را نوعی چالش مدیریتی عنوان کرد و افزود : ورود دستگاه قضائی برای حل این مشکلات در راستای صیانت از حقوق عامه و در جهت کمک به دولت صورت گرفته است.
رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به درخواست‌هایی که نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی از طرف موکلین خود مطرح نمودند ، به یکی از معاونین خود مأموریت داد به صورت ویژه و در چارچوب موازین قانونی به موارد مطرح شده رسیدگی کند.
پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=53202

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.