تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
3

ایجاد شهرک های کشاورزی شیلاتی در هرمزگان

  • کد خبر : 11556
  • 25 آبان 1398 - 10:55
ایجاد شهرک های کشاورزی شیلاتی در هرمزگان

برای سرعت بخشیدن به روند ایجاد زیرساخت ها در اراضی پرورش میگوی استان، شهرک های کشاورزی شیلاتی در مناطق مختلف هرمزگان ایجاد می شود.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر ایرج حیدری در نشست بررسی مسائل و مشکلات پیش روی طرح های توسعه پرورش میگوی استان هرمزگان با اشاره به اهمیت پرورش میگو، عنوان کرد: اراضی پرورش میگو یکی از ظرفیت های مهم بخش کشاورزی و شیلات استان هرمزگان در حوزه اقتصاد دریا محور است.

وی افزود: برنامه ریزی ها در حوزه پرورش میگو اگر به صورت کارشناسی، با برنامه و مدل مناسب اجرا شود اثرات بسیار مطلوبی در اقتصاد کشور و استان هرمزگان به ویژه در حوزه درآمدهای ارزی و اشتغال خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: با توجه به درآمدزایی مناسب پرورش میگو استقبال بسیار خوبی در سطح استان از این بخش شده است که در صورت تحقق اهداف زمینه ساز تحولات خوبی برای هرمزگان خواهد بود.

حیدری گفت: از ظرفیت شرکت شهرک‌های کشاورزی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت ها در محل اراضی پرورش میگو استفاده خواهد شد و ایجاد شهرک های کشاورزی شیلاتی در استان هرمزگان در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: برخی موانع و مشکلاتی که در مسیر توسعه فعالیت‌های پرورش میگو در هرمزگان وجود دارد با همکاری دستگاه‌های نظارتی و اجرایی برطرف و زمینه رونق بیش از پیش این بخش فراهم می گردد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.