تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
3

ایجاد روحیه امید و شور انتخاباتی در جامعه رسالتی همگانی است

  • کد خبر : 47762
  • 24 دی 1402 - 12:26
ایجاد روحیه امید و شور انتخاباتی در جامعه رسالتی همگانی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: ایجاد روحیه امید و شور انتخاباتی در جامعه رسالتی همگانی به ویژه از سوی نخبگان و فعالان مردمی در عرصه های مختلف است.

  به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان؛  احسان کامرانی در یازدهمین جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد استان، با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات در اسفندماه؛ عنوان کرد: زمینه سازی برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات که زمینه ساز افزایش اقتدار ملی است رسالت همگانی است.

وی افزود: شرکت پرشور در انتخابات دستاوردهای گسترده ای همچون افزایش نفوذ و اقتدار کشور در عرصه های بین المللی را به دنبال دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد؛ گروههای مردمی، سازمان های مردم نهاد، گروههای جهادی جایگاه مهمی برای ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات دارند.

وی گفت: ایجاد شور انتخاباتی، ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه و تبیین دستاوردهای انقلاب برای اقشار مختلف مردم از سوی گروههای مردمی نقش مهمی در افزایش مشارکت مردمی در انتخابات دارد.

کامرانی تصریح کرد:حوزه مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور با همکاری استانداری ها برنامه های خوبی برای توانمند سازی تشکل ها در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در همین خصوص تصریح کرد: امسال اداره کل امور اجتماعی سه برنامه مهم رویداد ایده پردازی با محوریت توسعه اجتماعی، توانمند سازی سازمان های مردم نهاد و تشکیل نهضت مشارکت های اجتماعی را با بهره گیری از طرفیت های مردمی، سازمان های مردم نهاد و کنشگران اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با اعتبارات مناسبی که سازمان امور اجتماعی کشور در اختیار استان قرار داده است از طرح ها و ایده های برتر در حوزه توسعه اجتماعی محلات کم برخوردار پس از تایید در شورای توسعه و حمایت از تشکل های استان حمایت مالی می گردد.

کامرانی تصریح کرد: آشنایی سازمان های مردم نهاد با جدیدترین قوانین و مقررات حوزه فعالیتی خود، آشنایی با قوانین مالیاتی، بیمه ای و ثبت شرکت از جمله موارد مهمی است که ضروری است مورد اهتمام و توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: نمایندگان منتخب جدید سازمان های مردم نهاد استان هرمزگان مهمترین مشکلات فعالان واقعی این عرصه را شناسایی و به دبیرخانه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد منعکس تا با دعوت از دستگاه های اجرایی ذیربط پیگیری آنها در دستور کار دستگاه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان قرار گیرد.

در پایان این نشست احکام منتخبان جدید شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان هرمزگان به آنها اعطاء شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=47762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.