تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
4

اهمیت نظارت بر ارائه سرویس مدارس

  • کد خبر : 8738
  • 25 شهریور 1398 - 9:55
اهمیت نظارت بر ارائه سرویس مدارس

تامین امنیت دانش آموزان مهم ترین دغدغه خانواده ها در سرویس های مدارس

به گزارش هرمزگان امروز ” فرزانه آرامش” در یکصد و سی ودومین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس که با دستور کار لایحه تعیین نرخ ضوابط سرویس های مدارس در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ شهر بندرعباس برگزار شد، با تاکید بر کنترل و نظارت بر نحوه ارائه خدمات در سرویس مدارس بیان کرد: موضوع کیفیت و نظارت بر ارائه خدمات از اهمیت بسزایی برخوردار است، و باید به طور روشن مرجع رسیدگی به شکایات والدین نسبت به خدمات سرویس مدارس مشخص شود.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: برای خانواده‌ها یکی از مهم ترین مسائل در انتخاب مدرسه فرزندشان بحث حمل ونقل است تا علاوه بر امنیت و راحتی، از درگیری با مسائل و مشکلات سرویس‌های مدارس دور باشند.
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: از جمله مهم ترین موضوعی که در مورد ساماندهی سرویس های مدارس مطرح است، بحث تامین امنیت دانش آموزان است و اینکه باید بر عملکرد سرویس های مدارس نظارت کاملی صورت گیرد تا خانواده ها با خیالی آسوده فرزندان شان را به دست آنها بسپارند.
💠آرامش گفت: از سال ۹۴ نرخ سرویس مدارس در شهر بندرعباس تغییری نکرده است و با توجه به وضعیت کنونی اقتصادی جامعه می بایست هر دو قشر جامعه یعنی خانواده هایی که دانش آموزان آنها از سرویس مدارس استفاده می کنند و هم رانندگان سرویس های مدارس را در نظر بگیریم.
💠رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بنده قلباً مخالف افزایش نرخ کرایه هستم ولی از طرفی استهلاک ماشین ها هم بالا رفته و رانندگان با هزینه های هنگفتی مواجه هستند و برای اینکه این قشر نیز آسیبی نبیند می بایست با یک شیب ملایم و یک تعادل افزایش نرخ کرایه را مصوب کنیم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=8738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.