تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
1

انهدام باند مسلح قاچاق مواد مخدر و کشف ۶۳۴کیلو تریاک در میناب

  • کد خبر : 11936
  • 04 آذر 1398 - 11:48
انهدام باند مسلح قاچاق مواد مخدر و کشف ۶۳۴کیلو تریاک در میناب

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر در راستای اجرای طرح اقتدار و کشف ۶۳۴ کیلو تریاک در شهرستان “میناب” خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار “غلامرضا جعفری”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به اجرای طرح ضربتی اقتدار در سطح استان، گفت: روز گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “میناب” با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از جابه جایی محموله بزرگ مواد مخدر از “هشتبندی” به”میناب” مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان میناب با همکاری عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، بعد از ظهر روز گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور “گردنه سرنی” در تردد بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین در اطراف خودرو سنگر گرفته و اقدام به تیراندازی به سوی مأموران کردند که پس از روبه رو شدن با آتش پر حجم پلیس، ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار جعفری اذعان داشت: در ادامه و با عکس العمل سریع مأموران ۲ تن از سوداگران مرگ دستگیر و در بازرسی از ۲خودرو توقیف شده از آنها، ۶۳۴کیلو گرم تریاک و یک تیغه خشاب کلاش به همراه ۲۳ تیر جنگی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق مواد مخدر ادامه دارد ، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق، حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.