تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5

انهدام باند قاچاق مواد مخدر با کشف ۴۰۰ کیلو تریاک

  • کد خبر : 19821
  • 21 تیر 1399 - 11:46
انهدام باند قاچاق مواد مخدر با کشف ۴۰۰ کیلو تریاک
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف 400 کیلو تریاک طی یک عملیات ضربتی در شهرستان" حاجی آباد" خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار “غلامرضا جعفری” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد در راستای مقابله بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، با انجام کارهای اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی و رصد و کنترل لحظه ای محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی شهرستان یک باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران بامداد روز گذشته حین گشت زنی های هدفمند در یکی از محورهای فرعی ورودی شهرستان حاجی آباد به یک دستگاه خودرو مشکوک ودستور توقف دادند که راننده و سرنشین خودرو بدون توجه به دستور پلیس ، علائم هشدار دهنده و بازدارنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی در یک اقدام ضربتی خودرو توقیف و دو متهم در این زمینه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو ۴۰۰ کیلو گرم تریاک و یک دستگاه بی سیم کشف شد، تصریح کرد: در این عملیات دو دستگاه خودرو دیگر که خودرو حامل مواد را اسکورت می کردند نیز توقیف و ۳ نفر از سوداگران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان مسیر تردد این باند قاچاق مواد مخدر را از شهرستان رودان به سمت بخش احمدی “حاجی آباد” عنوان کرده و اظهار داشت : ۵ قاچاقچی دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی ودستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند ادامه دارد.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=19821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.