تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
4
مدیرکل تعاون و کار هرمزگان:

انعقاد ۱۲۹ قرارداد با جویندگان کار در راستای طرح مشوق بیمه کارفرمایی

  • کد خبر : 24025
  • 29 آذر 1399 - 12:19
انعقاد ۱۲۹ قرارداد با جویندگان کار در راستای طرح مشوق بیمه کارفرمایی
مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در راستای اجرای طرح مشوق بیمه کارفرمایی 129 قرارداد با جویندگان کار در استان منعقد شده است.

به گزارش هرمزگان امروز “هادی ابراهیمی” افزود: در این طرح، حق بیمه سهم کارفرما برای بکارگیری هر تعداد نیروی جدید دانش‌آموخته دانشگاهی، توسط دولت ( وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی) به مدت ۲ سالپرداخت می‌شود.

وی گروه های هدف این طرح را دانش آموختگان دانشگاهی لیسانس و بالاتر و کارگاههای خصوصی و تعاونی فعال در بخش های اقتصادی دارای کد کارگاهی تامین اجتماعی ذکر کرد.

ابراهیمی اظهار داشت: طرح مشوق بیمه کارفرمایی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور حمایت از کارفرمایان، صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و ایجاد اشتغال با ترغیب و تشویق کارفرمایان کارگاههای تولیدی و خدماتی به استفاده از نیروی کار جدید در حال اجراست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، ثبت نام در سامانه، داشتن بیمه کد کارگاهی و مجوز فعالیت از مراجع رسمی کشور را از جمله شرایط برخورداری کارفرما از مزایای این طرح ذکر و اضافه کرد: نیروی کار جدید باید حداکثر ۳۸ سال سن، دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر و مجموع سوابق بیمه پردازی تامین اجتماعی) کمتر از ۳۶ ماه داشته و همچنین در سامانه نیز ثبت نام کند.

وی اظهارداشت: کارفرمایان می‌توانند هر میزان نیروی کار جدید مورد نیاز خود را بدون محدودیت در تعداد، از بین دانش‌آموختگان دانشگاهی مقطع لیسانس به بالا جذب کنند و نیروهای جدید، نباید جایگزین نیروهای قبلی کارفرما شوند و ملاک جدید بودن نیروهای جذب شده نیز، افزایش نیروها نسبت به لیست بیمه دو ماه قبل از ثبت نام کارفرماست.

کارفرمایان و نیروی کار می توانند برای ثبت نام در سامانه مشوق بیمه ای به آدرس Moshavegh.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

قابل ذکر است که در راستای اجرای این طرح، هرمزگان رتبه سوم را به جهت تعداد انعقاد قرارداد با جویندگان کار دارد ،

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24025
  • منبع : روابط عمومی وزارت تعاون .کار و رفاه اجتماعی
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.