تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
0

انعقاد تفاهم نامه میان اداره کل شیلات هرمزگان و دانشگاه هرمزگان

  • کد خبر : 52158
  • 24 اسفند 1402 - 11:08
انعقاد تفاهم نامه میان اداره کل شیلات هرمزگان  و دانشگاه هرمزگان

مدیرکل شیلات هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه میان اداره کل شیلات هرمزگان و دانشگاه هرمزگان در راستای هم افزایی توانمندی ها ، تجارب و دانش فنی و ایفای نقش اساسی در حوزه های مختلف شیلاتی استان هرمزگان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به لزوم ارتقای تعاملات سازنده بین شیلات و دانشگاه هرمزگان در راستای خدمت رسانی و فراهم سازی بستر توسعه فعالیت های بخش شیلات گفت: خوشبختانه ظرفیت های خوبی برای توسعه فعالیت ها در مسیرتحقق شعارسال وجود دارد که سعی شده با این تفاهم نامه مسیر این مهم هموار تر گردد.

مسعود بارانی افزود : استفاده از توان علمی کارشناسان و اعضاء هیئت علمی طرفین ، برگزاری سمینار ، کارگاه و همایش های علمی مشترک و بازدیدهای علمی و کارآموزی دانشجویان شیلات ، در اختیار گذاشتن تجهیزات آزمایشگاهی ، صحرایی و فناوری طرفین، حمایت از تجاری سازی و فناوری های نوین ، همکاری علمی و پژوهشی ، آموزشی و خدماتی و ایجاد بستر مناسب و هم افزایی بین دانشگاه و اداره کل پیرامون پتانسیل های آبزی پروری وصیادی منطقه ، ایجاد فرصت و معرفی دانشجویان دانشگاه به اداره کل برای گذراندن واحد پروژه و کارورزی را از اهم این تفاهم نامه خواند .

بارانی با اشاره به اینکه هریک از طرفین تفاهم نامه ظرف مدت یک هفته پس از امضای تفاهم نامه یک نفر از متخصصین خود را به عنوان نماینده معرفی می کنند اظهار کرد: نمایندگان طرفین طی جلسات مشترک ، برنامه ریزی هماهنگی لازم را در حسن اجرای مفاد این تفاهم نامه بعمل خواهند آورد.

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت : مدت زمان اجرای این تفاهم نامه به مدت ۲ سال شمسی می باشد و در صورت توافق طرفین برای دوره های بعدی قابل تمدید خواهد بود.

در ادامه رئیس دانشگاه هرمزگان گفت: بی شک این تفاهم نامه می تواند زمینه را برای ایجاد ارتباط بین دانشگاه هرمزگان و تشکل های آبزی پروری و صنایع شیلاتی فراهم سازد.

مصطفی ظهیری نیا با اشاره به تعاملات و اقدامات خوب شیلات هرمزگان تصریح کرد: هرمزگان از ظرفیت های خوبی در حوزه شیلات برخوردار است و امید داریم بتوانیم شرایط مناسبی برای بهره برداری حداکثری و تحقق مسیر توسعه ای برای شیلات فراهم سازیم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=52158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.