تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
4
رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم:

انجام بیش از ۵۵۰۰ سی تی اسکن تشخیصی کووید ۱۹

  • کد خبر : 23638
  • 22 آذر 1399 - 11:36
انجام بیش از ۵۵۰۰ سی تی اسکن تشخیصی کووید ۱۹
رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم از انجام بیش از ۵۵۰۰ سی تی اسکن تشخیصی کووید ۱۹ در بخش رادیولوژی این مرکز درمانی از زمان شیوع این بیماری خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم از انجام بیش از ۵۵۰۰ سی تی اسکن تشخیصی کووید ۱۹ در بخش رادیولوژی این مرکز درمانی از زمان شیوع این بیماری خبر داد.

دکتر مریم هروآبادی با بیان اینکه یکی از راه های تشخیصی افراد مشکوک و مبتلا به این ویروس انجام سی تی اسکن از ریه است گفت: تعداد مراجعات افراد از زمان شروع همه گیری بیماری کرونا جهت انجام سی تی ریه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته بسیار افزایش یافته است.

دکتر هروآبادی تصریح کرد: پرسنل بخش رادیولوژی بیمارستان قشم به صورت تمام وقت به بیماران و مراجعین خدمات ارائه می دهند و در حدود ۱۰ ماه که از زمان اعلام رسمی شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد بیش از ۵۵۰۰ سی تی اس سی تی اسکن توسط پرسنل این بخش صورت گرفته است.

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) افزود: این مرکز درمانی دارای یک دستگاه سی تی اسکن است که دستگاه مذکور بعد از انجام اقدامات تشخیصی برای هر بیمار کاملاً ضدعفونی و گندزدایی انجام می شود.

دکتر هروآبادی با تاکید بر اینکه هنوز روند ابتلای به بیماری کرونا تمام نشده و در وضعیت شکننده ای قرار دارد، بیان کرد: از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم که با ماندن در خانه و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مراقب سلامت خود و خانواده هایشان باشند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23638
  • منبع : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.