تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
1

انتخابات جوهره نظام مردم سالاری است

  • کد خبر : 10894
  • 02 آبان 1398 - 9:59
انتخابات جوهره نظام مردم سالاری است

باید از تمامی ظرفیت ها برای برگزاری شفاف و مطلوب انتخابات استفاده کرد.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر سعید ناجی در گردهمایی مشترک فرمانداران و بخشداران حوزه انتخاباتی مرکزی استان هرمزگان که در شهرستان حاجی آباد برگزار شد، افزود: به ساختار نظامی می توان گفت مردم سالار، که بر مبنای حضور مردم، تکیه بر مردم و مشارکت مردمی در صحنه های مختلف سیاسی پایه گذاری شود و تمام این موارد در برگزاری انتخابات خلاصه خواهد شد.

ناجی بیان کرد: انتخابات در کشور ما منحصربفرد است، چه از نظر تعدد و تکرر و چه از نظر بسیج کردن نیروها و اتکا به بخش بزرگی از نیروهای مردمی و برگزاری آن با قوانینی که پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت ها و تلاش برای برگزاری شفاف و مطلوب انتخابات استفاده کرد، گفت: باید برای برگزاری انتخاباتی شفاف و بی طرفانه در چارچوب قانون از تمامی ظرفیت و توان شهرستان ها و استان استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب یاس بدخواهان کشور خواهد، افزود: حضور مردم و مشارکت حداکثری آنها در انتخابات، قطعا موجب بیرون آمدن رای و نظر قاطبه مردم خواهد شد و این امر موجب یاس دشمنان و بدخواهان کشور و نظام می گردد.

وی تاکید کرد: مردم با حضور در پای صندوق های رای سرنوشت آینده خود و کشور را رقم خواهند زد و هر چه این مشارکت پرشور تر باشد نتیجه آرا به رای اکثریت مردم نزدیکتر خواهد بود و آگاهی بخشی مردم از این موضوع از وظایف بخشداران و فرمانداران است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.