تاریخ : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
1

امنیت و آرامش خلیج‌فارس و تنگه هرمز برای همه کشورهای منطقه

  • کد خبر : 10390
  • 18 مهر 1398 - 11:19
امنیت و آرامش خلیج‌فارس و تنگه هرمز برای همه کشورهای منطقه

جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار قرار دارد و به دنبال امنیت و آرامش و ثبات و پایداری در خلیج‌فارس برای تمامی کشورهای منطقه و همسایگان خود است.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در تمرین دریایی نیروهای دریابانی استان هرمزگان با عنوان نمایش آرامش در خلیج فارس، عنوان کرد: نیروهای مرزبانی با تمام وجود در راستای تامین امنیت مرزهای خشکی و دریایی کشور تلاش می کنند و در آب های نیلگون خلیج فارس نیز با جان و دل به انجام این وظیفه مهم می پردازند.

وی با بیان اینکه خلیج فارس و تنگه هرمز در کانون تحولات جهانی قرار دارند، افزود: بیگانگان با حضور در این منطقه به دنبال ناامن کردن خلیج فارس هستند اما پیام نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران ایجاد آرامش و ثبات در خلیج فارس و تنگه هرمز برای همه مردمان کشورهای این منطقه است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: کشورهای منطقه خود قادرند امنیت آب های نیلگون خلیج فارس و تنگه هرمز را برقرار کنند و نیازی به حضور نیروهای بیگانه در این منطقه نیست.

همتی تصریح کرد: دشمنان با حضور در این منطقه به دنبال ایجاد تفرقه میان مردم هستند اما مردمان کشورهای حوزه خلیج فارس برادران مسلمان یکدیگرند که می‌توانند در راستای برقراری امنیت و آرامش، همکاری و اتحاد داشته باشند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار قرار دارد و به دنبال امنیت و آرامش و ثبات و پایداری در خلیج‌فارس برای تمامی کشورهای منطقه و همسایگان خود است.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: طرح ابتکاری ایران اسلامی تامین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز توسط کشورهای این منطقه با همکاری یکدیگر است.

همتی خاطرنشان کرد: پیام ایران اسلامی صلح و آرامش و ثبات و امنیت و پایداری برای همه کشورهای منطقه خلیج فارس است و در این راستا آمادگی همکاری با کشورهای منطقه را داریم.

وی با اشاره به تلاش نیروهای دریابانی برای تامین نظم و امنیت مرزهای دریایی در آب های نیلگون خلیج فارس، بیان داشت: از خدمات و تلاش های نیروهای دریابانی در استان هرمزگان صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.