تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
4

امنیت هرمزگان با تلاش‌های نیروی انتظامی در سراسراستان

  • کد خبر : 10099
  • 14 مهر 1398 - 10:17
امنیت هرمزگان با تلاش‌های نیروی انتظامی در سراسراستان

تلاش و کوشش شبانه روزی نیروی انتظامی در سراسر استان هرمزگان با همراهی و همکاری خوب مردم و حمایت و پشتیبانی دیگر نهادهای مرتبط موجب شده شاهد شرایط مطلوب به لحاظ تامین امنیت در این استان باشیم.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان هرمزگان با تبریک و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، عنوان کرد: امروز نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های امنیتی و قضایی کشورمان با اقتدار راه شهدا را ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: امنیت موجود در کشورمان با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های امنیتی و قضایی به ویژه با کوشش های شبانه روزی نیروی انتظامی در سراسر کشور به دست آمده است.

استاندار هرمزگان افزود: امنیت ما مردم پایه است و نیروهای انتظامی ما از میان مردم و برای مردم خدمت می کنند.

وی تصریح کرد: افزایش ۳۷ درصدی رضایت مردم از نیروی انتظامی نشان می دهد این نیرو در تامین امنیت با مشارکت و محوریت مردم موفق بوده است.

همتی بیان داشت: در استان هرمزگان نیز شاهد تلاش و کوشش گسترده نیروی انتظامی و دریابانی با همراهی مردم و پشتیبانی دستگاه قضایی هستیم که موجب شده نظم و امنیت و آرامش در جامعه ایجاد و شرایط مناسب برای توسعه فراهم شود.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: تلاش و کوشش شبانه روزی نیروی انتظامی در سراسر استان هرمزگان با همراهی و همکاری خوب مردم و حمایت و پشتیبانی دیگر نهادهای مرتبط موجب شده شاهد شرایط مطلوب به لحاظ تامین امنیت در این استان باشیم.

رئیس شورای تامین استان هرمزگان افزود: براساس ارزیابی های کشوری، استان هرمزگان در میان پنج استان برتر کشور به لحاظ تامین امنیت قرار دارد و اکثر شاخص های امنیتی در این استان دارای شرایط مطلوب و مناسب است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار نیروی انتظامی و قدردانی از خانواده‌های معظم شهدای نیروی انتظامی، گفت: از تلاش های مجموعه نیروی انتظامی در همه مناطق استان هرمزگان که امنیت را در این استان برقرار نموده اند، تشکر و قدردانی می نمایم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.