تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
3

اقدامات شرکت منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در مقابله با ویروس کرونا

  • کد خبر : 15232
  • 15 اسفند 1398 - 10:02
اقدامات شرکت منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در مقابله با ویروس کرونا

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس عنوان کرد: ضدعفونی سطوح و مسیرهای رفت آمد و همچنین کنترل دمای بدن کارکنان و مراجعه کنندگان در شرکت در مقابله با ویروس کرونا به طور منظم انجام می شود.

به گزارزش هرمزگان امروز : اردشیر  سالاری  افزود: از ابتدای اطلاع رسانی شیوع ویروس کرونا در کشور،  این مجموعه  مقررات و دستورالعمل های مبارزه با این ویروس را در اولویت برنامه های خود قرار دادند.
وی در ادامه افزود: ضدعفونی استراحتگاه و مکان های عمومی سرویس های ایاب و ذهاب، نصب بنرهای هشدار و آموزشی در زمینه پیشگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا، لغو جلسات آموزشی و گردهمایی و جایگزینی ویدیو کنفرانس و تهیه کلیپ های آموزشی و نیز  کاهش ساعت اداری ، خذف وعده  نهار و همچنین حذف سیستم ساعت زنی پرسنل  از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.
وی  از دیگر اقدامات به عدم حضور  پرسنل که  بیماری قلبی عروقی، کلیوی، دیابتی و ریوی (با توجه به نتایج  معاینات ادواری) توسط  این مدیریت HSEE  مشخص میشود  را نام برد .
سالاری عنوان کرد: توزیع وسایل بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی کننده در میان کارکنان ستاد از دیگر اقدامات صورت گرفته در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.
مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی افزود: خوشبختانه تاکنون مورد مشکوک به ویروس کرونا در شرکت  منطقه ویژه  مشاهده نشده است.
لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.