تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

افزایش ۳ درصدی مصرف برق در هرمزگان از ابتدای تابستان امسال

  • کد خبر : 7647
  • 31 مرداد 1398 - 9:47
افزایش ۳ درصدی مصرف برق در هرمزگان از ابتدای تابستان امسال

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان گفت: پیک مصرف امسال در ۱۶ مرداد دو هزار و ۲۲۲ مگاوات بود که نسبت به پارسال۳ درصد افزایش دارد.

به گزارش هرمزگان امروز و به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ محمد ذاکری افزود: مصرف برق امسال از ابتدای مرداد تاکنون چهار روز از حد مجاز بالاتر رفته و در سایر روز‌ها زیر سقف مشخص و بدون خاموشی سپری شد.

در حال حاضر هیچ خاموشی در استان نداریم.

وی گفت:امسال پاداشی برای کاهش مصرف مشترکین تجاری و خانگی در نظر گرفته‌شد و این مشترکین در صورت کاهش ۱۰ درصدی مصرف از این پاداش بهره مند می شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان افزود: درصورتی‌که نسبت به الگوی مصرف اعلام‌شده بیش از ۵۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند هزینه برق مصرفی برای آن‌ها رایگان خواهد بود.

ذاکری با اشاره به اینکه رویکرد توسعه انشعاب زمینی در استان است، افزود: وصول مطالبات امسال کمتر از ۶۰ درصد و بیشتر مربوط به مشترکین تجاری و خانگی است.

وی گفت: حذف قبوض کاغذی از برنامه‌های اولویت دار است و مردم هرچه سریع‌تر شماره تلفن‌های خود به سامانه توزیع برق اعلام کنند.
مشترکین از سه روش ارسال کد اشتراک ۸ رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۷۶۱۱۲۱، ثبت شماره تلفن همراه در سایت شرکت توزیع برق هرمزگان و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت می‌توانند اقدام به ثبت شماره تلفن‌های خود کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان هرمزگان افزود: مأمورین قرائت کنتور نیز اقدام به جمع آوری شماره تلفن مشترکین می‌کنند.
تلفن افرادی باید در سامانه ثبت شود که در حال مصرف از انشعاب هستند و ازاین‌رو مستاجرین باید شماره خود را وارد سامانه کرده و در صورت جابجایی اقدام به تعویض کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=7647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.