تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
6

افزایش قیمت ارز باعث افسردگی بسیاری از بازاریان شده است

  • کد خبر : 20293
  • 31 تیر 1399 - 11:12
افزایش قیمت ارز باعث افسردگی بسیاری از بازاریان شده است
امیری دررابطه با وضعیت نهادهای ارائه دهنده خدمات عمومی، تصریح کرد: افزایش قیمت ارز، ارائه خدمات شهری را به شهروندان دچار مشکل کرده است، ادامه این روند سبب ورشکستگی شهرداری ها در سراسر کشور خواهد شد.

به گزارش هرمزگان امروز: آبتین امیری در یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: ارزش پول ملی، مهمترین مولفه اقتدار و امنیت ملی است.افزایش تصاعدی قیمت ارز باعث گسترش فقر و سردرگمی مردم شده است.

عضو کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بندرعباس افزود: مردم بیش از هر زمانی به حمایت و همراهی ما نیاز دارند، باید با حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، آثار این نوسان ارز را مهار کرد.

وی با اشاره به آثار مخرب اجتماعی نوسان ارز، ادامه داد: بندرعباس شهری تجاری است، افزایش قیمت ارز، بسیاری از مغازه داران و بازاریان را افسرده کرده است. دلیل سکوت مسئولین مرتبط با این معضل قابل هضم نیست.

عضو شورای شهر بندرعباس بیان کرد: اگر هر مسئولی کار خود را درست انجام دهد، یک عضو شورا ناچار نخواهد بود که در حوزه هایی ورود کند که مستقیم به وی مربوط نیست.

وی خاطرنشان کرد: ضعف مدیریت و محافظه کاری برخی مسئولان، سبب شده بسیاری از وظایف آن بر دوش اعضای شورا و سایر نهادهای عمومی بیفتد که این موضع بسیاری از اولویت های مهم شهری را تحت شعاع قرار می دهد.

امیری گفت: شورا به جای اینکه پیگیر توسعه شهری باشد مشغول حل مشکلات شخصی شهروندان شده است.مشکلاتی که به دلیل ضعف برخی مدیران بر شهروندان تحمیل شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=20293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.