تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

افراد سودجو عنان بازار مسکن را در دست دارند/باید به صرافی‌ها قیمت داد

  • کد خبر : 27891
  • 07 بهمن 1401 - 15:45
افراد سودجو عنان بازار مسکن را در دست دارند/باید به صرافی‌ها قیمت داد

هرمزگان امروز- نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: قیمت واقعی خانه مبالغی نیست که در بازار مشاهده می‌کنیم و تعداد خانه هم در کشور کم نیست اما تعدادی افراد سود جو، منفعت‌طلب و فرصت طلب عنان بازار را در حوزه‌های مختلف بدست گرفته‌اند، دولت برای این قضیه فکری کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده ظهر امروز (۷ بهمن ماه) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تحریم کردند که تا به حال سراغ نداشته‌ایم نهاد فرهنگی را تحریم کنند این‌ها می‌خواهند به جنگ امر به معروف و نهی از منکری بیایند که فلسفه قیام امام حسین (ع) و از اصول دین است.

وی اضافه کرد: جامعه اسلامی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نهایت سعی و تلاش خود را می‌کند تا به وظیفه خود عمل کند، خداوند در گذشته اقوامی را عقوبت کرد که خود گنهکار و مجرم نبودند اما به خاطر سکوت مجازات شدند.

خطیب جمعه بندرعباس با محکوم کردن قرآن سوزی در سوئد بیان کرد: زمانی که میل به اسلام در دنیا بالا بود داعش را برای ترساندن مردم دنیا از اسلام ایجاد کردند و امروز هم اسلام ستیزی و اسلام هراسی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: آیا این‌ها با قرآن‌سوزی می‌توانند به جنگ قرآن بیایند، این حرکت را از فرانسه و توسط نشریه منحوس “شارلی ابدو” با توهین به پیامبر (ص) شروع کردند و امروز به مرجعیت شیعه توهین می‌کنند و تصور کرده‌اند با این کارها می‌توانند به جایی برسند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود عنوان کرد: سهم دلار در ایران بالا نیست اما متاسفانه مسائل اقتصادی به آن گره زده شده است، اگر صرافی‌ها و بازار رها باشند، دلالان بازار را بهم می‌ریزند کما اینکه ریخته‌اند، صرافی‌ها مدیریت و کنترل شود.

وی افزود: بنا بر اظهار نظر کارشناسان ارزش پول ملی در برابر دلار ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان بوده و بقیه آن کاذب است و در حوزه ارز و پول دستور از همه جا برای بانک مرکزی صادر می‌شود اما باید به بانک مرکزی قدرت داد و از یک نهاد واحد به این بانک دستور داده شود.

عبادی‌زاده عنوان کرد: زمانی که بازار متعادل است اصل عرضه و تقاضا قیمت‌ها را مشخص می‌کند اما اکنون در این شرایط قرار نداریم، بنابراین باید به صرافی‌ها قیمت داد و بر آنها نظارت کرد تا دلالان کنترل شوند و نباید اجازه دهیم دلالان بازار را بهم بریزند.

وی همچنین با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه مبارک فجر امسال متفاوت است و جشن‌های این دهه را باید بیش از پیش مردمی کرد و دست مردم سپرد.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: هر چه دست مردم سپرده شده به خوبی اجرا شده است، محرم دست مردم است و به خوبی برنامه‌ها را اجرا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: دانشجویان و روحانیان و دستگاه‌های فرهنگی در برنامه‌های دهه فجر نقش‌آفرین باشند، باید به دشمنان بفهمانید این انقلاب ملت آسان بدست نیامده است و صدها شهید این درخت را آبیاری کردند و این ملت جان و مال و آبرو داده و برای آن هزینه داده است.

عبادی زاده اظهار کرد: دشمن تصور می‌کند با تبلیغات رسانه‌ای می‌تواند این انقلاب و کشور را بهم بریزد، ۴۳ سال این ملت سختی‌ها و مرارت‌ها را تحمل کردند و به دشمنان جواب می‌دهند.

به گزارش ایسنا، تجمع اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم در برخی کشورهای غربی، امروز همزمان با سراسر کشور در هوای بارانی هرمزگان نیز برگزار شد. در این تجمع اعتراضی که اقشار مختلف مردم حضور داشتند، پس از اقامه نماز جمعه در ضلع جنوبی مسجد جامع بندرعباس برگزار شد. در این تجمع مردم بندرعباس هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=27891

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.