تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
8

افتتاح ۷ پروژه عمرانی در بخش جناح شهرستان بستک

  • کد خبر : 7941
  • 06 شهریور 1398 - 10:55
افتتاح ۷ پروژه عمرانی در بخش جناح شهرستان بستک

در سومین روز از هفته دولت ۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با حضور فرماندار،معاون فرماندار،بخشداران و مسئولین شهرستان بستک در بخش جناح به بهره برداری رسید.

به گزارش هرمزگان امروز، سید شمس الدین حسینی قتالی فرماندارشهرستان بستک ضمن تبریک هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: پروژه های متمرکز شهرداری جناح با اعتباری بالِغ بر۱میلیاردو ۲۰۰میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار بستک از افتتاح اولین اقامتگاه بوم گردی در شهرستان در روستای کهتویه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰میلیون تومان خبر داد و افزود:هدف از افتتاح این پروژه ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر و جذب گردشگر با توجه به ظرفیت های بالای این روستا در گردشگری می باشد.

حسینی قتالی همچنین از افتتاح پروژه بهسازی معابر روستای کنارسیاه با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد.

فرماندر بستک بیان داشت: افتتاح یک واحد طرح پرورش شتر مرغ در زمینی به مساحت ۳۱۵۰۰متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱میلیاردو ۶۰۰میلیون تومان در روستای عالی احمدان از دیگر پروژه های سومین روز از هفته دولت در شهرستان بستک بود که با حضور مسئولین به بهره برداری رسید و تقدیم مردم خوب بخش جناح شد.

فرماندار بستک افزود: همچنین در این روز مسجد دانشگاه آزاد اسلامی شهر جناح با اعتبار ۱میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان افتتاح گردید.

گفتنی است کلنگ زنی خانه صنایع دستی روستای کهتویه، غبارروبی گلزار شهدای گمنام شهر جناح و دیدار با خانواده شهید عبداللهی از دیگر برنامه های سومین روز از هفته دولت در شهرستان بستک بود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=7941

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.