تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
3

افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه فاطمیه پارسیان با حضور استاندار هرمزگان/دکتر همتی: سرانه فضاهای آموزشی در شهرستان پارسیان به رقم استاندارد کشور رسید

  • کد خبر : 23663
  • 22 آذر 1399 - 12:29
افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه فاطمیه پارسیان با حضور استاندار هرمزگان/دکتر همتی: سرانه فضاهای آموزشی در شهرستان پارسیان به رقم استاندارد کشور رسید
مدرسه 18 کلاسه فاطمیه پارسیان، با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش هرمزگان امروز، این مدرسه به عنوان یکی از بزرگترین و زیباترین فضاهای آموزشی استان هرمزگان، با زیربنای دو هزار و ۷۳۷ متر مربع و ۱۵ میلیارد تومان اعتبار، ساخته شده است.

دکتر فریدون همتی در آیین افتتاح این مدرسه، عنوان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه، سرانه فضاهای آموزشی در شهرستان پارسیان به رقم استاندارد کشور رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ پروژه بلاتکلیف مدرسه سازی در شهرستان پارسیان نداریم و تمامی آنها تکمیل شده است.

استاندار هرمزگان افزود: اقدامات خوبی در حوزه مدرسه سازی و جذب اعتبارات در این حوزه در هرمزگان در حال انجام است و شاهد تحولی بزرگ در این عرصه در استان هستیم.

همتی تصریح کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان، همه کارها در بخش‌های مختلف در حال انجام است که این کارهای بزرگ با اراده مردم، مدیران، کارشناسان و خیرین در کنار هم شکل گرفته است.

وی گفت: کشور ما روز به روز در حال قوی تر، توانمندتر، خودکفاتر و با صلابت تر شدن است و باید همچنان وحدت خود را حفظ کنیم و به راه توسعه و پیشرفت ادامه دهیم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.