تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
2

افتتاح شش هکتار گلخانه با حضور استاندار هرمزگان و معاون توسعه روستایی

  • کد خبر : 11606
  • 26 آبان 1398 - 9:46
افتتاح شش هکتار گلخانه با حضور استاندار هرمزگان و معاون توسعه روستایی

با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان و دکتر محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، شش هکتار گلخانه تولید محصولات کشاورزی در روستای شهدادی شهرستان حاجی آباد به بهره برداری رسید.

به گزارش هرمزگان امروز: این گلخانه های تولید محصولات کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان از محل تسهیلات اشتغالزایی روستایی راه اندازی شده‌اند.

استاندار هرمزگان پس از بهره‌برداری از این گلخانه های تولید محصولات کشاورزی، عنوان کرد: با توجه به سیاست دولت مبنی بر توجه به کشت گلخانه ای، راه اندازی گلخانه ها در هرمزگان رو به افزایش است و در این زمینه شهرستان حاجی آباد به قطب تولیدات گلخانه ای در استان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: این گلخانه ها که با استفاده از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ایجاد شده‌اند، توانسته‌اند اشتغال قابل توجهی را ایجاد کنند.

همتی تصریح کرد: در این گلخانه ها محصولات کشاورزی به شیوه های نوین و با بهره وری در مصرف آب، تولید می شوند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: هدف ما این است که براساس برنامه ششم توسعه، پنج هزار هکتار گلخانه تولید محصولات کشاورزی در هرمزگان ایجاد شود و در این زمینه حمایت های خوبی از سرمایه گذاران این بخش خواهیم داشت.

دکتر محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور نیز پس از افتتاح این گلخانه های کشاورزی، بیان داشت: با توجه به اختصاص اعتبارات مناسب از محل صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال روستایی، طرح های خوبی از جمله در بخش گلخانه ها با استفاده از این تسهیلات اجرایی شده و تلاش می‌کنیم که اجرای چنین طرح‌های ارزشمندی توسعه پیدا کند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.