تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
8

افتتاح بهره بردای از ساختمان مدیریت بندر صیادی حسینه +تصاویر

  • کد خبر : 659
  • 02 شهریور 1395 - 15:04
افتتاح بهره بردای از ساختمان مدیریت بندر صیادی حسینه +تصاویر

ساختمان مدیریت بندر صیادی حسینه در ۲ طبقه با اسکلت بتنی به مساحت ۲۰۵ متر مربع، ۵۰۰متر دیوار کشی محوطه بندر و محوطه سازی محوطه احیاء شامل تسطیح و مخلوط ریزی به میزان ۲۰۰۰ متر مربع به بهره برداری رسیده است

به گزارش هرمزگان تودی همزمان با اولین روز آغاز هفته دولت و با حضور مدیر کل شیلات هرمزگان،معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان و جمعی از مسئولین استانی ساختمان مدیریت بندر صیادی حسینه افتتاح و به بهره بردای رسید.مدیر کل شیلات هرمزگان با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان فعالیت های و دستاوردهای دولت است گفت:خوشبختانه با تلاش های دولت تدبیر و امید و در راستای منویات مقام معظم رهبری  گامهای خوبی در راستای خدمت رسانی به مردم برداشته شده است.

سید پرویز محبی  گفت:  اینکه  ساختمان مدیریت بندر صیادی حسینه با اعتبار دولتی بالغ بر پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در مساحتی بالغ بر ۲۵۰ متر جهت ارتقای خدمات به مردم و جامعه صیادی به بهره برداری رسیده است.

وی خاطر نشان شد که کلنگ پروژه در سال ۹۴ به زمین خورد که خوشبختانه در سال ۹۵ آماده و جهت بهره برداری و خدمت به مردم  تحویل گردید.

محبی افزود: ساختمان مدیریت بندر صیادی حسینه  در ۲ طبقه با اسکلت بتنی به مساحت ۲۰۵ متر مربع، ۵۰۰متر  دیوار کشی محوطه بندر  و محوطه سازی محوطه احیاء شامل تسطیح و مخلوط ریزی به میزان ۲۰۰۰ متر مربع به بهره برداری رسیده است.

گفتنی است بندر صیادی حسینه  با ۲۳   فروند شناور لنج صیای، ۶۷  فروند قایق  و میزان صید سالیانانه هفت هزار و ۳۰۰ تن نقش بسزایی  در صید و صیادی استان دارد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.