تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
2

اعمال محدودیت تردد سفر دریایی به جزایر استان هرمزگان

  • کد خبر : 18758
  • 29 خرداد 1399 - 12:08
اعمال محدودیت تردد سفر دریایی به جزایر استان هرمزگان
"اله مراد عفیفی پور" مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مدیریت مبارزه با کووید -۱۹ استان هرمزگان، تردد دریایی در روزهای پایانی هفته به شکل محدود و از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعدازظهر انجام می پذیرد.

به گزارش هرمزگان امروز: “اله مراد عفیفی پور”پیرامون محدودیت های اعمال شده در تردد به جزایر استان اعلام کرد: تا روز جمعه ۳۰ خرداد کلیه سفرها به جزیره قشم، هرمز، لارک و بلعکس با محدویت انجام می پذیرد.

وی افزود: با توجه به تدابیر اتخاذ شده در ستاد مبارزه با کرونای استان کلیه خدمات در بنادر مسافری و حمل خودرو به شکل محدود و از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعدازظهر ارایه می شود.

عفیفی پور با بیان اینکه تداوم این محدودیتها بعد از روز جمعه منوط به تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا استان است اظهارداشت: این محدودیتها علاوه بر بنادر مسافری شامل بنادر حمل خودرو ( پهل –لافت ) نیز می باشد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی با تاکید بر لزوم رعایت اقدامات بهداشتی و مراقبتی در بنادر، شناورها و همچنین در طول سفر دریایی اظهارداشت: محدودیت تردد اعمال شده به منظور حفظ سلامت هموطنان و انجام اقدامات کنترلی و مراقبتی در بنادر و شناورها صورت گرفته و انتظار می رود همگان با مدیریت زمان سفر و پرهیز از مراجعه به بنادر و شناورهای غیر مجازی که فاقد ابتدایی ترین ملزومات ایمنی و بهداشتی می باشند سلامت خود را دستاویز خواست سود جویانه افراد طماع و فرصت طلب نکنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=18758
  • منبع : روابط عمومی سازمان بنادرودریانوردی بندرعباس
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.