تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
3

اعلام سقف قیمت دستکش و ماسک

  • کد خبر : 18679
  • 27 خرداد 1399 - 10:37
اعلام سقف قیمت دستکش و ماسک
عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان سقف قیمت دستکش و ماسک برای مصرف کننده نهایی را اعلام نمود.

به گزارش هرمزگان امروز: عبدالرضا پیروی منش گفت: سقف قیمت مصرف کننده نهایی اقلام حفاظت فردی با توجه به فاصله گذاری اجتماعی و ضرورت توزیع و عرضه اقلام حفاظت فردی شامل دستکش و ماسک سه لایه از طریق شرکت های توزیعی و پخش و داروخانه‌ها اعلام شده است.

وی اظهار داشت: قیمت هر بسته دستکش یکصد عددی پلاستیکی یک بار مصرف با بسته بندی لفاف به مبلغ ۵۰ هزار ریال و قیمت هر بسته یکصد عددی با بسته بندی مقوایی ۵۵ هزار ریال قابل عرضه می باشد.

پیروی منش همچنین قیمت هر عدد ماسک یک بار مصرف سه لایه نیمه اتومات قابل عرضه در مراکز داروخانه ها، کالاهای طبی و فروشگاه های بزرگ را حداکثر مبلغ ۱۵ هزار ریال و برای ماسک های تولید خانگی که دارای مجوز و تاییدیه بهداشت می باشد مبلغ ۲۰ هزار ریال اعلام کرد.

وی در پایان گفت: رعایت سقف قیمت مذکور الزامی و فروش به قیمت بالاتر به منزله گران فروشی بوده و با متخلفان برخورد می شود..

معاون نظارت ، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=18679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.