تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
3

اعطای امان نامه به شش تن از شهروندان

  • کد خبر : 5991
  • 03 مرداد 1398 - 9:47
اعطای امان نامه به شش تن از شهروندان

استاندار هرمزگان گفت: به شش تن از افرادی که در گذشته مرتکب جرم شده بودند، اما اظهار ندامت و پشیمانی خود را به صورت مکتوب به دستگاه های امنیتی، انتظامی، قضایی، فرمانداری ها و بخشداری ها اعلام نمودند، امان نامه اعطا شد.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر فریدون همتی در جلسه کمیسیون امان‌نامه استان هرمزگان، عنوان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باب رحمت و بخشش بر اساس آموزه‌های الهی به روی افرادی که در گذشته مرتکب جرم شده اما ابراز ندامت و پشیمانی و توبه نموده‌اند، باز است.
وی ادامه داد: بر این اساس به شش تن از افرادی که در گذشته مرتکب جرم شده اما به صورت مکتوب اظهار پشیمانی و ندامت نمودند، از سوی دستگاه قضایی استان هرمزگان، امان‌نامه اعطا شد.
استاندار هرمزگان افزود: خوشحالیم که این افراد به دامن جامعه بازگشتند و با ابراز ندامت از جرائمی که در گذشته مرتکب شده اند، بار دیگر زندگی عادی خود را آغاز نمودند.
همتی تصریح کرد: پیام ما برای دیگر افراد مشابه نیز این است که در صورت مراجعه به دستگاه های امنیتی، انتظامی، قضایی، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و ابراز ندامت و پشیمانی به صورت مکتوب، به آنها کمک خواهیم کرد تا به آغوش جامعه بازگردند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.