تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
3

اشتغالزایی با استفاده از بستر دیجیتال در هرمزگان توسعه یابد

  • کد خبر : 6632
  • 17 مرداد 1398 - 8:30
اشتغالزایی با استفاده از بستر دیجیتال در هرمزگان توسعه یابد

استاندار هرمزگان گفت: در حوزه فناوری اطلاعات ظرفیت خوبی برای ایجاد اشتغال با استفاده از بستر دیجیتال وجود دارد و باید این امر در استان مورد توجه جدی قرار گیرد.

دکتر فریدون همتی در نشست کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان هرمزگان بر لزوم فعال شدن گروه‌های کاری تخصصی ذیل این کارگروه تاکید کرد و بیان داشت: گزارش اقدامات گروه های کاری باید در هر جلسه از کارگروه ارائه شود.
وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی، ایده ها و نیازهای خود در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فناوری و نوآوری را به این کارگروه ارائه دهند.
استاندار هرمزگان افزود: در حوزه فناوری اطلاعات ظرفیت خوبی برای ایجاد اشتغال با استفاده از بستر دیجیتال وجود دارد و باید این امر در استان مورد توجه جدی قرار گیرد.
همتی در ادامه به مطالعات حوزه حوزه گردشگری استان هرمزگان اشاره کرد و اظهار داشت: از درون این مطالعات باید تمامی ظرفیت‌های گردشگری استان به صورت دقیق شناسایی شوند و راهکارهایی برای به کار گیری و فعال سازی آنها ارائه شود تا پیشرفت های خوبی در حوزه گردشگری داشته باشیم.
همتی عنوان کرد: ارتقای سطح گردشگری در هر جامعه‌ای می‌تواند موجب پویایی و افزایش تعاملات فرهنگی در آن جامعه شود و باید به تقویت نیروی انسانی و آموزش در حوزه گردشگری توجه بسیاری داشته باشیم.
استاندار هرمزگان اضافه کرد: توسعه فعالیت های بوم گردی با ارائه آموزش های تخصصی در این حوزه از مواردی است که باید در هرمزگان با جدیت پیگیری و انجام شود.
وی گفت: گردشگری ثروتی پایان ناپذیر برای هر جامعه است و روز به روز می‌توان ظرفیت‌های جدید از درون آن شناسایی کرد و باید تبلیغ گسترده‌ای برای معرفی جاذبه های گردشگری داشته باشیم.
استاندار هرمزگان همچنین بر ضرورت تسریع در راه اندازی اپلیکیشن و پرتال جامع گردشگری استان هرمزگان تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=6632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.