تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
1

استان هرمزگان بستر پرورش استعداد ناب آینده سازان است+ فیلم

  • کد خبر : 53994
  • 19 اردیبهشت 1403 - 1:33
استان هرمزگان بستر پرورش استعداد ناب آینده سازان است+ فیلم

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در آئین بزرگداشت مقام معلم بر حمایت همه دست اندرکاران جهت اجرای بهینه و تمام ساحتی برنامه‌های آموزش و پرورش هرمزگان تاکید و تصریح کرد: هرمزگان بستر پرورش استعداد ناب آینده سازانی است که با قرار گرفتن در شرایط مناسب آموزشی و پرورشی خواهند توانست آینده‌ای روشن را برای این خطه همیشه نیلگون ترسیم کنند و بر ما تکلیف است که حمایتمان را مستمر ارزانی داریم چراکه شعار ما اعتلای استان برای اعتلای میهن اسلامی ایران، در جهان است.

به گزارش صبح دریانیوز،محمد قویدل، افزود: دستاوردهای حاصل شده در شاخص‌های گوناگون آموزش و پرورش هرمزگان از جمله مهارت آموزی، مرهون قدم نهادن در مسیر عملی کردن منویات رهبر انقلاب است که همواره توصیه‌های ایشان باعث رشد و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.
قویدل با اشاره به مجموعه دستاوردهای بزرگی که در این حوزه در سراسر استان رقم خورده است، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادهای پرورشی می‌توان به راه‌اندازی مرکز رفاهی فرهنگیان در اردوگاه سرخون و فعال‌سازی اردوگاه دانش آموزی میناب پس از ۳۰ سال و همچنین فعال سازی ۲۲ مرکز مشاوره در سراسر استان اشاره کرد که مرهون تلاش همه عوامل تلاشگر در این حوزه است.

قویدل خاطرنشان کرد: شأن و جایگاه معلم، جایگاه انبیاست و برای ارج نهادن به این مقام والا تمام تلاش خود را مبذول داشتیم که در این راستا اجرای ۳۷۰۰  برنامه بزرگداشت در سراسر استان مصوب و اجرا شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش مطرح کرد: تقدیر از ۹ نفر از معلمان و معاونان نمونه استانی را داشتیم ضمن اینکه این معلمان در هفته گذشته در دیدار با مقام معظم رهبری حضور داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش توضیح داد: در انتخاب معلمان نمونه تغییراتی رخ داد بطوریکه  نظر خواهی از خانواده ها، اولیا، دانش آموزان و مدیر مدرسه جز تغییراتی بود که در انتخاب معلمان نمونه اتفاق افتاد بود امسال با برنامه ریزی که از قبل داشتیم و با همکاری و حمایت شخص  استاندار در مجموع برنامه های باشکوهی در ۲۳ منطقه آموزش و پرروش در استان اجرا شد.

گفتنی است، در این آئین از زحمات  معلمان تقدیر و تجلیل شد.
پایان خبر/
جمیله دبیری نیا
 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=53994

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.