تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

استان نیازمند مسائدت بیشتر خیرین اجتماعی است

  • کد خبر : 7040
  • 22 مرداد 1398 - 10:04
استان نیازمند مسائدت بیشتر خیرین اجتماعی است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: اجرای طرح محله پاک و عاری از مواد مخدر به صورت آزمایشی در یکی از محلات آسیب پذیر بندرعباس باید با جدیت پیگیری شود و این امر نیاز به کار پژوهشی در تمامی ابعاد معضلات اجتماعی این محلات دارد.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر عباس میرزاد در جلسه کمیته تخصصی توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، افزود: آسیب زدایی از محلات آسیب پذیر نیاز به کار علمی و پژوهشی دقیق و کامل دارد تا بتوان این طرح را برای سایر محلات آسیب پذیر استان اجرایی کرد.
وی با بیان اینکه رفع آسیب های اجتماعی در محلات استان همواره مورد تاکید استاندار هرمزگان بوده و هست، بیان کرد: آسیب زدایی و رفع معضلات اجتماعی از محلات استان همواره مورد تاکید جناب آقای دکتر همتی است که باید توسط مدیران دستگاه های متولی در اولویت برنامه های کاری قرار گیرد.
میرزاد با بیان اینکه رفع معضلات فیزیکی محلات آسیب پذیر باید همراه و همزمان با حل مسائل اجتماعی آنها باشد، گفت: رفع مشکلات بافت فرسوده در محلات آسیب پذیر و حاشیه ای مرکز استان باید همراه با حل مسائل اجتماعی این محلات صورت گیرد‌.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: باید برای اجرایی شدن طرح محله پاک و عاری از مواد مخدر تمامی دستگاه های متولی ورود کنند تا بتوان معضلات محلات آسیب پذیر استان را به حداقل رسانر و یا ریشه کن کرد.
میرزاد اعتیاد را به عنوان یک آسیب اجتماعی که معلول است و هم علت دانست و عنوان کرد: اعتیاد معلولی از آسیب های روحی و روانی افراد، و علت معضلات اجتماعی در جامعه است که می توان با پیشگیری از آسیب های فردی از معضلات بعدی اعتیاد جلوگیری کرد.
وی با بیان اینکه استان نیازمند مسائدت بیشتر خیرین در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی است، افزود: در امر مقابله و پیشگیری از اعتیاد علاوه بر دستگاه ها باید مردم و سازمان های مردم نهاد نیز مشارکت داشته باشند و حضور خیرین فعال در حوزه آسیب های اجتماعی یک نیاز ضروری برای استان است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=7040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.