تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

استاندار هرمزگان ۵۵ درخواست حضوری و تماس تلفنی مردم را پاسخ داد

  • کد خبر : 51675
  • 16 اسفند 1402 - 14:57
استاندار هرمزگان ۵۵ درخواست حضوری و تماس تلفنی مردم را پاسخ داد

استاندار هرمزگان امروز سه شنبه در دو بخش حضوری و تلفنی ۵۵ فقره از درخواست های مردم مرکز استان و شهرستان بشاگرد را پاسخ داد و پیگیری کرد.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، امروز مهدی دوستی ۲۸ درخواست مردم شریف مرکز استان را حضوری پاسخ داد و در ادامه با همراهی مدیرکل بازرسی استانداری، فرماندار و بخشداران شهرستان بشاگرد در مرکز ارتباطات مردمی استانداری هرمزگان حاضر شده و به درخواست‌ ها و مطالبات تماس گیرندگان پاسخ داد.

در این برنامه ارتباط مردمی دو ساعته نماینده عالی دولت به درخواست‌های تلفنی ۲۷ نفر از تماس‌گیرندگان را با تماس با مدیران مربوطه بویژه در حوزه فیبرنوری و دکل های ارتباطی همچنین خوابگاه  دانش آموزی و راه های دسترسی روستایی پیگیری کرد.

مهدی دوستی طی پیگیری مطالبات مردم تأکید داشت که مدیران برای خدمت‌رسانی مورد رضایت باید براساس اولویت های مردم کار کنند و ادامه داد: بویژه در حوزه راه های روستایی لازم است اولویت مردم مورد توجه قرارگیرد همچنین مشکل فیبرنوری و تامین اینترنت پرسرعت مورد مطالبه مردم تا اردیبهشت ماه تکمیل و خوابگاه دانش آموزی روستای درنگ مدو نیز پیش از آغاز سال تحصیلی جدید آماده و تحویل مردم می شود.

 امروز سوالات و درخواست‌هایی درخصوص مسکن ملی شهرک نبوت، توسعه پروژه های آب و برق روستایی، مشکلات راه  و مسیرهای دسترسی روستایی، تسریع در نصب دکل برای رفع مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در چند روستا، خوابگاه مدرسه شبانه روزی، تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری از سوی مردم شهرستان بشاگرد مطرح و پاسخ داده شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=51675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.