تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
0

استاندار هرمزگان بر کنترل جاده‌ای برای کاهش حوادث تاکید کرد

  • کد خبر : 52053
  • 22 اسفند 1402 - 6:57
استاندار هرمزگان بر کنترل جاده‌ای برای کاهش حوادث تاکید کرد

استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم کاهش تصادفات جاده ای در ایام تعطیلات نوروزی گفت: بنای ما در راه ها کنترل و سخت گیری است تا مطابق هدفگذاری صورت گرفته شاهد کاهش میزان تصادفات و تلفات جاده ای باشیم.

  به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی، ظهر یکشنبه ۲۰ اسفندماه در رزمایش طرح نوروزی ۱۴۰۳ در ستاد فرماندهی استان گفت: استان هرمزگان به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری به ویژه در حوزه گردشگری دریایی شاهد ورود تعداد قابل توجهی از هم وطنان خواهد بود و می طلبد امکانات، امنیت و رفاه آنها در استان تامین و فراهم شود.

وی بااشاره به پیش بینی های انجام شده از سوی فرمانده انتظامی استان با همکاری ادارات و دستگاه‌های مختلف نظیر راهداری، هلال احمر و شهرداری افزود: رزمایش امروز در همین راستا و بمنظور هم افزایی بیشتر انجام شده تا میهمانان نوروزی ضمن تردد ایمن در مسیرهای مختلف استان، سفر خوبی را تجربه کنند.

استاندار هرمزگان با دعوت از هموطنان عزیز برای سفر به استان گفت:هوای مطبوع و جاذبه های منحصربفرد طبیعی و تاریخی، هرمزگان را بهترین مقصد گردشگری در این فصل کرده که اوقات لذت‌بخشی را برای مسافران نوروزی رقم خواهدزد.

مهدی دوستی ضمن قدردانی از ایثار خانواده ی همکاران خدوم پلیس و سایر ارگان‌های درگیر در نوروز که برای تامین رفاه و امنیت مردم کشور، از تفریح خود چشم پوشی می کنند، تصریح کرد: از مجموعه‌ اقدامات هدف‌گذاری و پیش بینی شده سبب می‌شوند که ما سال جدید چه به لحاظ امنیت و چه خدمات سفر سال خوبی پیش رو داشته باشیم.

دوستی با تاکید بر لزوم کاهش تصادفات جاده ای در ایام تعطیلات نوروزی گفت: بنای ما در راه ها کنترل و سخت گیری است و مسافران باید ایمنی را در این جاده ها رعایت کنند تا مطابق هدفگذاری صورت گرفته شاهد کاهش میزان تصادفات و تلفات جاده ای باشیم

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=52053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.