تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
3

استاندار هرمزگان برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مسکن مهر ضرب‌العجل تعیین کرد

  • کد خبر : 53647
  • 10 اردیبهشت 1403 - 11:10
استاندار هرمزگان برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مسکن مهر ضرب‌العجل تعیین کرد

استاندار هرمزگان برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مسکن مهر ضرب‌العجل تعیین کرد و گفت : آخرین فرصت اتمام طرح های نیمه‌تمام مسکن مهر بندرعباس ، رودان و میناب تا دهه‌ فجر ۱۴۰۴ است.

به گزارش صبح دریانیوز ، مهدی دوستی در نشست شورای مسکن که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و حضور ویدئوکنفرانسی فرمانداران برگزار شد ، اظهار کرد : در طرح های مسکن ملی به ویژه در شهرهای بستک، رودان و شهرک پیامبراعظم(ص) بندرعباس نیز که تا شهریور وارد مرحله نازک کاری می‌شوند، مردم می توانند نسبت به خرید انشعاب برق خود اقدام کنند.
دوستی در روند بررسی مصوبات نشست پیشین، همچنان بررسی روند تامین زمین در روستاهای بدون اراضی مناسب را در صدر قرارداد و گفت : از ۵۱ روستای تکلیف شده به فرمانداران برای تامین نیاز اراضی روستاها و آغاز فرایند الحاق، ۱۹ روستا انجام شده و هنوز ۳۱ روستای بلاتکلیف در استان داریم که باید فرمانداران بانظر مردم محلی نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.
وی پیشرفت امور زیربنایی با اولویت آب و برق را ضروری دانست و عنوان کرد : لازم است همزمان در جدول گزارش های پیشرفت طرح ها به تفکیک شهرستان‌ها و براساس زمانبندی، این گزارش مهم نیز گنجانده و ارائه شود.
نماینده عالی دولت در هرمزگان همچنین طی بررسی روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان نیز گفت : پرداخت تسهیلات بانکی با مدل مشارکت چالش جدی پروژه خوابگاه‌های متاهلی استان است.
مهدی دوستی در بررسی روند احداث خوابگاه‌های دانشجویی استان تاکیدکرد : استفاده از متراژهای ترکیبی ۳۰ متری تا ۵۵ متری متناسب برای دانشجویان مجرد، متاهل و متاهل دارای فرزند، الگوی مناسبی است اما چالش جدی پروژه‌ها تعریف تسهیلات در مدل مشارکتی یعنی تسویه بعد از اتمام مرحله سفت کاری است که باید در سطح وزارت علوم حل شود.
پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=53647

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.