تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
4

از اهداف اصلی جلب رضایت ارباب رجوع است

  • کد خبر : 34890
  • 04 خرداد 1402 - 13:19
از اهداف اصلی جلب رضایت ارباب رجوع است

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بستک در دومین جلسه شورای اداری در جمع همکاران ضمن خسته نباشید و رضایت از عملکرد مجموعه خود بر رعایت تکریم و برخورد مناسب با ارباب رجوع تاکید کرد.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از صبح دریانیوز ، حامد احمدپور گفت : با توجه به اینکه ماهیت فعالیت این اداره عمدتاً به صورت میدانی می‌باشد پرسنل اداره تلاش کنند با پوشش‌دهی وظایف یکدیگر به استعلامات و درخواست‌های متقاضیان در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ دهند.

وی افزود : تمامی همکاران با همکاری روابط عمومی در زمینه مستندسازی و انعکاس فعالیت‌های خود توجه بیشتری داشته باشند تا عموم مردم از فعالیت‌ها و عملکرد بخش‌های مختلف این اداره آگاهی بیشتری پیدا کنند که این امر خود موجب تعامل و خدمات‌رسانی بهتر به مردم می‌شود.

پیگیری تخصیص اعتبارات و اتمام پروژه‌ها تا پایان سال مالی ، استفاده از سامانه‌ها و بروز رسانی نرم‌افزارها در پاسخ استعلامات و انجام امور فنی اداره و همچنین ارائه پیشنهاد در جهت بهبود خدمات‌رسانی توسط همکاران از اهم مطالبی است که در دومین جلسه شورای اداری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بستک مطرح شد.

پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=34890

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.