تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
5

ارائه خدمات غیرحضوری به جامعه کار و تلاش هرمزگان

  • کد خبر : 18528
  • 24 خرداد 1399 - 13:56
ارائه خدمات غیرحضوری به جامعه کار و تلاش هرمزگان
"هادی ابراهیمی" مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: : بیش از 35 خدمت و زیرخدمت از مجموع خدمات این اداره کل از طریق میزخدمت الکترونیکی که در سایت این اداره کل بارگزاری شده به ارباب رجوع ارائه می شود.

به گزارش هرمزگان امروز: “هادی ابراهیمی” افزود: در استای کاهش ارباب رجوع و انجام امور به صورت غیرحضوری، تعداد زیادی از خدمات این اداره کل در مرکز و شهرستانهای تابعه استان از طریق الکترونیکی، تلفنی، پیامکی و فضای مجازی صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: : با توجه به شیوع ویروس کرونا، در راستای حفظ سلامت کارکنان و ارباب رجوع و همچنین کاهش تردد، خدماتی که قابلیت الکترونیکی شدن دارند، انجام و اطلاع رسانی شده و مراجعان می توانند خدمات خود را به صورت غیرحضوری دریافت کنند که این امر علاوه بر تحقق دولت الکترونیک، سبب پیشگیری از شیوع کرونا و همچنین ارائه خدمات موثر و تسهیل در خدمت سانی شایسته به جامعه هدف می شود.

وی با اشاره به اینکه استقرار دولت الکترونیک که از اهداف دولت تدبیر و امید و یکی از برنامه های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، گفت: با توجه به بحران ویروس کرونا و عدم مراجعه حضوری، بسیاری از خدمات این اداره کل جهت تسهیل در امور به صورت غیرحضوری ارائه می شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=18528
  • منبع : روابط عمومی سازمان اداره کل تعاون .کارو رفاه اجتماعی
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.