تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024

آخرین اخبار

خود را مکلف به دفاع از حقوق عامه کسانی می‌دانیم که زبان شکایت ندارند پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن روز ملی خلیج فارس آغاز به کار اولین هنرستان « تجارت» در هرمزگان/ ثبت نام در اولین دبیرستان انرژی اتمی کشور در بندرعباس  به منظور بررسی وضعیت آفات نخیلات شهر فین بندرعباس با حضور مریم جلیلى مقدم رئیس سازمان حفظ نباتات، مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، امیر بابک صاحب نظر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حفظ نباتات، ولى الله رضایى معاون دفتر پیش آگاهى سازمان حفظ نباتات، عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، مسعود گرگیج معاون بهبود تولیدات گیاهی استان، الهام اسدپور مدیر حفظ نباتات استان، بخشدار شهر فین و دیگر همکاران و باغداران شهر فین در بخشداری فین برگزار شد. ضبط یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق استاندار هرمزگان: نقش دولت در توسعه دریامحور به مثابه توانمندساز است جشنواره خلیج فارس باید ابعاد جهانی پیدا کند وظیفه ما زنده نگه داشتن تاریخ و هویت خلیج فارس است

5

ارائه خدمات به مراجعین شیلات هرمزگان در دفاتر پیشخوان خدمات دولت

  • کد خبر : 21640
  • 30 مرداد 1399 - 10:28
ارائه خدمات به مراجعین شیلات هرمزگان در دفاتر پیشخوان خدمات دولت
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شیلات هرمزگان از ارائه خدمات به مراجعین شیلات هرمزگان در دفاتر پيشخوان خدمات دولت خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: عبدالکریم ستوده تصریح کرد: در راستای تحقق دولت الکترونیک و جهت صرفه جویی در مصرف کاغذ، تکریم ارباب رجوع وتسریع در انجام امورات، سامانه مکاتبات اداری دولت بر بستر شبکه دولت در کلیه دفاتر پیشخوان خدمات دولت راه اندازی و آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه از این پس مراجعین محترم اداره کل شیلات هرمزگان بدون نیاز به مراجعه به دستگاههای اجرایی برای دریافت خدمت، می توانند مکاتبات خود را از نزدیکترین دفتر پیشخوان محل زندگی خود به دستگاه مورد نظر ارسال کنند گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته این امکان فراهم شده است که بدون نیاز به مراجعه به اداره و از همان دفتر پیشخوان پاسخ مربوطه را نیز دریافت نمایند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شیلات هرمزگان با بیان اینکه فرایند خدمات مکاتبات اداری از طریق شبکه دولت شامل مراحل پذیرش درخواست، ثبت درخواست، ارائه کد رهگیری و اطلاع رسانی به متقاضی جهت دریافت پاسخ است تصریح کرد: کلیه مراحل ثبت، ارسال و دریافت پاسخ توسط شبکه دولت و دفاتر خدمات پیشخوان دولت از طریق پیامک به ارباب رجوع اطلاع رسانی می شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=21640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.