تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
2

اداره کل دامپزشکی هرمزگان از نظر نیروی انسانی نیازمند نگاه ویژه است

  • کد خبر : 10160
  • 15 مهر 1398 - 10:34
اداره کل دامپزشکی هرمزگان از نظر نیروی انسانی نیازمند نگاه ویژه است

دامپزشکان با توجه به مسئولیتی که در امر نظارت بر تولید محصولات دامی سالم دارند از جایگاه ویژه در حراست از سلامت برخوردارند.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر ایرج حیدری در آئین روز دامپزشکی با تبریک این روز به مجموعه دامپزشکی استان، با اشاره به اهمیت کار دامپزشکان تصریح کرد: جامعه دامپزشکی با توجه به مسئولیتی که در امر نظارت بر تولید محصولات دامی سالم بر عهده دارند نقش بسزایی در ارتقاء و حراست از سلامت جامعه دارند.

وی تصریح کرد: مجموعه اداره کل دامپزشکی مسئولیت مهمی از نظر نظارت بر روند تولید فرآورده های دامی از ابتدای چرخه تولید تا زمان عرضه به بازار مصرف بر عهده دارند که گویای اهمیت کار این مجموعه و نقش آنها در حفظ سلامت بهداشتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: در زمینه واردات فرآورده های دامی مجموعه دامپزشکی با نظارت صحیح و به موقع زمینه ساز افزایش اعتماد در جامعه می شود.

حیدری گفت: با توجه به اجرای طرح های متعدد پرورش میگو در سطح استان هرمزگان رسالت اداره کل دامپزشکی استان در تولید محصول سالم و امنیت سرمایه گذاری در این بخش است تا سرمایه گذاران بدون دغدغه نسبت به تولید محصول سالم اقدام نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: استانداری هرمزگان از مجموعه اداره کل دامپزشکی استان برای انجام ماموریت های محوله حمایت خواهد نمود.

وی گفت: با توجه به گستردگی وظایف و ماموریت های اداره کل دامپزشکی هرمزگان، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی کشور به صورت ویژه هرمزگان را از نظر نیروی انسانی و تجهیزات حمایت و تقویت کنند.

حیدری افزود: با توجه به جایگاهی که استان هرمزگان در حوزه تولید محصولات دامی و واردات این محصولات در کشور دارد تقویت اداره کل دامپزشکی نیازمند نگاه ویژه است و استانداری از تقویت این مجموعه نیز حمایت خواهد نمود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.