تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
6

اخذ گواهینامه بین‌المللی IMS توسط بنادر شهید باهنر و حقانی

  • کد خبر : 13146
  • 02 دی 1398 - 10:53
اخذ گواهینامه بین‌المللی IMS توسط بنادر شهید باهنر و حقانی

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از موفقیت کسب گواهینامه بین‌المللی IMSتوسط بنادر شهید باهنر و حقانی بندرعباس خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز:  “حمید رضا محمد حسینی”افزود: بر اساس ممیزی نهایی سیستم‌های مدیریت کیفیت، زیست محیطی، ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، همچنین سیستم مدیریت کیفیت ، بنادر شهید باهنر و حقانی گواهینامه IMS را از شرکت معتبر (IMG) دریافت کردند.

وی افزود: بر اساس این ممیزی و پس از یک سال تلاش برای پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت یکپارچه IMS، بنادر شهید باهنر و حقانی برای برخورداری از گواهینامه‌های ISO ۴۵۰۰۱ :۲۰۱۸ و تمدید دو گواهی نامه ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵,ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵و مجموعه ای از سه استاندارد OHSAS ISO ۹۰۰۱,ISO ۱۴۰۰۱و ISO ۱۸۰۰۱ واجد شرایط شناخته شدند.

محمد حسینی اظهار داشت: بنادر شهید باهنر و شهید حقانی به رسالت خویش و با اعتقاد به ضرورت ارتقای سطح و با توجه به نیاز و استقرار سیستم های نوین مدیریت از سال ۱۳۸۶ نسبت به اجرا و ارتقاء سیستم کیفیت و بعد از آن جهت استقرار سیستم مدیریت ایمن اقدام نموده اند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: دستیابی به این گواهینامه، می تواند موجب بهبود روند امور اجرایی و برنامه‌ریزی دقیقتر در این بنادرگردد.

وی خاطر نشان کرد: هفدهمین مرحله از ممیزی مراقبتی در سال جاری توسط شرکت معتبر (IMG) زیر نظر سختگیرانه ترین ممیزان با تلاش های صورت گرفته به لحاظ پایبندی و مسئولیت پذیری کارکنان به اصول و مبانی سیستم مدیریت یکپارچه ،گواهینامه های (ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵,ISO ۱۴۰۰:۲۰۱۵) تمدید شده است.

محمد حسینی در پایان افزود: در خط مشی تدوین شده بنادر که به ‌عنوان اسناد گواهینامه IMS نیز تلقی می‌شود، دریافت این گواهی نامه ها سندی بر تعهد بنادر به اصطلاح فرایند ها،بهبود عملکرد،افزایش سطح رضایتمندی و ایمنی کارکنان در نظر گرفته،که امید است زمینه تحقق این موفقیت ها در جهت پیشبرد اهداف میسر گردد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.