تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
5

اخذ بیش از۳۳۰هزار متر مربع سند تک برگی اراضی ملی در شش ماهه نخست

  • کد خبر : 9908
  • 09 مهر 1398 - 11:45
اخذ بیش از۳۳۰هزار متر مربع سند تک برگی اراضی ملی در شش ماهه نخست

خسرو بهرامی نژاد رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میناب از تبدیل اسناد دفترچه ای و صدور تک برگی اراضی ملی میناب به مساحت ۳۳۶۵۷۵۵۰۱ متر مربع تا مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز؛ خسرو بهرامی نژاد گفت: محدودیت زمین های مناسب برای توسعه طرح های کشاورزی و جنگلداری طرح‌های نوین اقتصادی-صنعتی، احتماعی، محیط زیست، مسکن و شهرسازی و سایر فعالیتها ایجاب می نماید از سرزمین و اراضی موجود کشور استفاده بهینه شود بنابراین ضروریست اطلاعات دقیق و صحیح از جای جای اراضی دولتی آن داشت و با توجه به تناسب و قابلیت هر یک از قطعات اراضی برای آن برنامه ریزی نمود.

وی افزود : مالکیت ها، کاربری ها، تغییرات کمی و کیفی اراضی و هر نوع تصمیم‌گیری برای واگذاری جهت طرح های توسعه مستلزم داشتن اطلاعات دقیق است و نیاز به نقشه هایی با دقت بالا است افزود در این راستا با اجرای پروژه کاداستر منابع طبیعی اقدام به اصلاح مهندسی نقشه های سنواتی این روستاها نموده است.

بهرامی نژاد گفت: پس از مکان گذاری دقیق اراضی ملی و فک مستثنیات مردمی و طرحهای اجرائی ،مدیریت خالصه اراضی ملی، محقق و قطع ید فرصت طلبان و افراد سودجو نیز تضمین می گردد.

وی افزود : این اسناد در اراضی ملی مناطق چاهنان، بن در ، سمسولی، لور، تحتان، باغک سرنی، شیوه ای، شیریشک و گرو اخذ گردید است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.