تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

اختصاص ۲۵۰۰ تن مواد اولیه برای تولید روغن خوراکی با اقدام دستگاه قضایی استان هرمزگان رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به مشکل ایجاد شده برای کارخانه روغن حیات بندرعباس از اختصاص ۲۵۰۰ تن مواد اولیه برای افزایش تولید روغن خوراکی در این واحد تولیدی خبر داد .

  • کد خبر : 23257
  • 12 آذر 1399 - 11:56
اختصاص ۲۵۰۰ تن مواد اولیه برای تولید روغن خوراکی با اقدام دستگاه قضایی استان هرمزگان رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به مشکل ایجاد شده برای کارخانه روغن حیات بندرعباس از اختصاص ۲۵۰۰ تن مواد اولیه برای افزایش تولید روغن خوراکی در این واحد تولیدی خبر داد .
رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به مشکل ایجاد شده برای کارخانه روغن حیات بندرعباس از اختصاص ۲۵۰۰ تن مواد اولیه برای افزایش تولید روغن خوراکی در این واحد تولیدی خبر داد .

به گزارش هرمزگان امروز در راستای اجرای برنامه‌های حمایت قضایی از سرمایه گذاری و رونق تولید، رییس کل دادگستری استان هرمزگان به همراه اعضای ستاد پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضایی استان و جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، از واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس بازدید کرد.

علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این بازدید، ضمن حضور در چند واحد تولیدی و صنعتی با تولیدکنندگان و صاحبان صنایع دیدار و به مطالبات آن‌ها رسیدگی کرد.

همچنین به واسطه شرایط به وجود آمده در عرضه روغن خوراکی که نوساناتی را در قیمت این کالای اساسی به وجود آورده است، رییس کل دادگستری استان هرمزگان در کارخانه روغن حیات حضور یافت و از بخش‌های مختلف و خطوط تولیدی این شرکت بازدید کرد.

رییس شورای قضایی استان هرمزگان، هدف از این بازدید را اجرای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سیاست‌های ابلاغی ریاست قوه قضاییه در راستای “جهش تولید” برشمرد و افزود: با توجه به مشکلات این واحد تولید روغن خوراکی در تأمین مواد اولیه، مقرر گردید به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت خطوط تولید، با پیگیری اداره کل صنعت معدن تجارت، دو هزار و پانصد تن مواد خام اولیه از سوی اداره غله استان به این کارخانه تحویل داده شود.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس و با توجه به تأمین مواد اولیه مورد نیاز، هیأت مدیره شرکت حیات موظف است از امروز پیگیری‌های لازم را در خصوص ثبت سفارش انجام دهد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه با اشاره به اینکه فعال شدن بخش تولید در استان هرمزگان موجب رونق اشتغال خواهد شد ادامه داد: به منظور ارتقای کیفیت و حضور مؤثر در فضای رقابتی با سایر نشان‌های تجاری و محصولات مشابه، اداره کل استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی ملزم شده اند جهت ارزیابی کیفی و بهداشتی محصولات تولیدی در این کارخانه حداقل دو بار در هفته از واحد تولیدی مذکور بازدید به عمل آورند.

عالی‌ترین مقام قضایی استان هرمزگان ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی‌های انجام شده، حداکثر ظرفیت این کارخانه، مورد استفاده قرار گیرد و به دنبال آن زمینه فعالیت مستمر خطوط تولید فراهم گردد و همچنین بالغ بر ۲۵ نفر دیگر در این کارخانه مشغول به کار شوند.

صالحی تأکید کرد: اولویت دستگاه قضایی حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی است و در همین راستا، به منظور رفع مشکلات واحد‌های تولیدی، تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط مساعد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه ایجاد گردد.

شایان ذکر است، در جریان این بازدید، رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با حضور در دیگر واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس از جمله کارخانه فرآورده‌های خرما «دمباز» و واحد تولید محصولات نایلون و نایلکس، با مالکین این کاخانه‌ها دیدار و گفتگو کرد.

وی در بازدید از کارخانه دمباز، ضمن استماع مشکلات مدیر این واحد صنعتی به منظور توسعه خطوط تولید، دستورات لازم را جهت رفع موانع موجود و اختصاص زمین مناسب به این کارخانه صادر کرد.

همچنین در جریان بازدید رییس کل دادگستری استان هرمزگان از کارخانه تولید محصولات نایلون و نایلکس، دستورات لازم برای تسریع در روند اختصاص وام و آزاد سازی تسهیلات توسط بانک‌های استان به این واحد تولیدی صادر شد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با تأکید بر لزوم هماهنگی همه دستگاه‌ها به منظور رفع موانع تولید، اعلام لیست شرکت‌های غیرفعال در شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس و تعیین تکلیف وضعیت این واحد‌ها به منظور بازگشت هر چه سریعتر آن‌ها به چرخه تولید را خواستار شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.