تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
3
دکتر همتی بیان کرد:

اختصاص تمام ظرفیت تولید کارخانه سیمان هرمزگان در شهرستان بندرخمیر برای مصرف داخل استان

  • کد خبر : 24926
  • 20 دی 1399 - 11:33
اختصاص تمام ظرفیت تولید کارخانه سیمان هرمزگان در شهرستان بندرخمیر برای مصرف داخل استان
استاندار هرمزگان از اختصاص تمام ظرفیت تولید کارخانه سیمان هرمزگان در شهرستان بندرخمیر برای مصرف داخل استان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر فریدون همتی پس از بازدید از پروژه های عمرانی، صنعتی و معدنی در شهرستان بندرخمیر، عنوان کرد: با توجه به فصل رو به رشد ساخت و ساز و نیاز به سیمان در سطح استان و از سویی دیگر به‌دلیل فروش خوب سیمان ایران در بازار جهانی، به دنبال برنامه‌ریزی مطلوب برای تامین نیاز داخلی استان و صادرات بخشی از محصول کارخانه سیمان هرمزگان در شهرستان بندرخمیر برای پیشگیری از لطمات اقتصادی آتی به این کارخانه هستیم.

وی ادامه داد: در شرایط موجود کمبود سیمان در استان وجود ندارد و کمبودهای احتمالی ناشی از اختلال در سیستم توزیع است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه تمام ظرفیت فعلی تولید سیمان استان با اولویت تأمین مصرف داخلی هرمزگان در شبکه توزیع قرار گرفته است، افزود: واحدهایی که مصارف عمده دارند باید برنامه‌ریزی لازم را برای تأمین سیمان از نزدیک ترین کارخانه سیمان در استان های همجوار انجام دهند که اختلالی در سیستم توزیع به‌وجود نیاید.

همتی بیان داشت: در راستای احداث خط جدید تولید در کارخانه سیمان هرمزگان با توجه به اینکه زیرساخت ها مهیا است و می توان با هزینه کمتری ظرفیت تولید سیمان استان را افزایش داد، به‌زودی نشستی با مدیرعامل هلدینگ برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: راه اندازی خط جدید تولید سیمان، نیاز داخلی استان را برطرف می کند و علاوه بر ایجاد اشتغال جدید، می توان از ظرفیت معادن استان نیز به نحو مطلوب تری استفاده کرد.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به بازدید از پروژه بلوار ساحلی و پارک ساحلی در ضلع جنوبی بندرخمیر و کمربندی این شهر، روند عملیاتی این پروژه ها را نسبت به سفر قبلی به این شهرستان، رضایت بخش توصیف و تصریح کرد: در سال پایانی فعالیت دولت دوازدهم، بازدید و گزارش گیری از میزان پیشرفت پروژه ها شتاب بیشتری خواهد گرفت که بتوانیم بخش اعظم پروژ هایی که قابلیت بهره برداری دارند را برای بهره مندی مردم فهیم استان از مزایای این پروژه ها آماده کنیم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.