تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
7

احداث بیمارستان جدید کودکان بندرعباس چشم به راه یاری خیرین ودولت

  • کد خبر : 17313
  • 21 اردیبهشت 1399 - 19:45
احداث بیمارستان جدید کودکان بندرعباس چشم به راه یاری خیرین ودولت

به گزارش هرمزگان امروز احمد مرادی در بازدید از پروژه احداث بیمارستان جدید کودکان بندرعباس گفت: بیمارستان فعلی کودکان بندرعباس با قدمت بسیار طولانی محل درمان بیماران جذامی بوده است و بعداً بدلیل نیاز استان به بیمارستان تخصصی برای کودکان، تغییر ساختار داد. اما برآورد نیاز آن مربوط به ۳۰ سال پیش بوده و با […]

به گزارش هرمزگان امروز احمد مرادی در بازدید از پروژه احداث بیمارستان جدید کودکان بندرعباس گفت: بیمارستان فعلی کودکان بندرعباس با قدمت بسیار طولانی محل درمان بیماران جذامی بوده است و بعداً بدلیل نیاز استان به بیمارستان تخصصی برای کودکان، تغییر ساختار داد. اما برآورد نیاز آن مربوط به ۳۰ سال پیش بوده و با جمعیت امروز شهر بندرعباس همخوانی ندارد.

مرادی افزود: کرونا همه مردم و مسئولان را نسبت به اهمیت موضوع سلامت هوشیار کرد. خیرین سلامت چند گام جلوتر از مسئولان با درک درست از مشکلات مردم در درمان کودکان هرمزگانی، پای کار آمدند و تاکنون از هیچ تلاشی دریغ نکردند اما تأمین صد در صد هزینه‌های ساخت بیمارستان بزرگ کودکان توسط خیرین، سنگین خواهد بود لذا از همه مردم سخاوتمند و نوع دوست هرمزگان همچنین مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی دعوت می‌کنم تا به یاری مجمع خیرین سلامت بشتابند و هرچه زودتر شاهد بیمارستانی در شأن کودکان وفرزندان دلبنداین جامعه باشیم.

نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر روز تسریع در احداث این بیمارستان می‌تواند جان کودک معصومی را از خطر مرگ نجات دهد یا مرهمی باشد بر دل مادران نگرانی که می‌بایست در این بیمارستان کنار نوزادشان باشند. از طرفی تأخیر در احداث این بیمارستان هزینه‌های مضاعف افزایش قیمت مصالح و تجهیزات را به همراه دارد.

احمد مرادی با تشکر از پیگیری‌های مجدانه دکتر ناظمی رئیس بیمارستان کودکان و اعضای هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت از مردم درخواست نمود تا به یاری خیرین این مجمع بشتابند و خستگی را از تن اعضای این مجمع بیرون کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=17313

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.