تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3

احداث بوستانی به مساحت۶۰ هزار متر مربع در یکی از محلات محروم بندرعباس با حمایت دستگاه قضایی

  • کد خبر : 23476
  • 17 آذر 1399 - 12:43
احداث بوستانی به مساحت۶۰ هزار متر مربع در یکی از محلات محروم بندرعباس با حمایت دستگاه قضایی
رییس کل دادگستری استان هرمزگان از آغاز پروژه احداث بوستانی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در یکی از محلات محروم شهر بندرعباس خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز علی صالحی از آغاز پروژه احداث بوستانی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در یکی از محلات محروم شهر بندرعباس خبر داد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: پروژه احداث بوستان شهدای اسلام آباد به مساحت بیش از ۶۰ هزار متر مربع در راستای اجرای طرح کاهش گام به گام آسیب‌های اجتماعی در محلات محروم شهر بندرعباس احداث خواهد شد.

وی همچنین جلوگیری از تصرفات غیر قانونی و ساماندهی وضعیت اراضی نی زار (گل کنی) در محله اسلام آباد را از دیگر اهداف ایجاد این بوستان در محله اسلام آباد بندرعباس برشمرد.

صالحی در ادامه تصریح کرد: در روند احداث پروژه بوستان شهدای اسلام آباد شاخص هایی، چون افزایش ضریب امنیت و جلوگیری از تهدیدات بهداشتی به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی احداث بوستان شهدای محله اسلام آباد به متراژ ۶۰۰۰۰ متر مربع، طی مراسمی با حضور دادستان عمومی و انقلاب و مسئولین شهرداری بندرعباس آغاز شد و امیدواریم با تکمیل و بهره برداری از آن در برنامه زمانبندی شده، تحول قابل توجهی به منظور توزیع عادلانه امکانات و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را در این محله شاهد باشیم.

وی در خاتمه بیان داشت: طرح کاهش گام به گام آسیب‌های اجتماعی در محلات کم برخوردار شهر بندرعباس با هدف پیشگیری از وقوع جرم، محرومیت زدایی و توزیع عادلانه خدمات در این مناطق اجرا می‌گردد و براساس آن، طی برنامه زمانبندی شده یکساله، با اختصاص مهلت سه ماهه برای بازآفرینی و توسعه زیرساخت‌ها و همچنین اصلاح نواقص موجود در هریک از محلات، در مجموع و در نهایت به چهار محله محروم شهر بندرعباس خدمت رسانی خواهد شد و ضمن کاهش آسیب‌های اجتماعی در این مناطق، گام‌های بلندی در جهت عمران و آبادانی هر محله و رفع مشکلات ساکنین آن برداشته خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.