تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
3

اجرای طرح ضربتی “نشاط ۵” در هرمزگان

  • کد خبر : 13155
  • 02 دی 1398 - 11:06
اجرای طرح ضربتی “نشاط ۵” در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از شناسایی ودستگیری ۱۳۸ توزیع کننده ، معتاد متجاهرو خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح ضربتی “نشاط ۵” در استان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار “غلامرضا جعفری” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور مقابله با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر به ویژه در مناطق و محلات حاشیه مدارس و مراکز آموزشی و پاک سازی مناطق و محلات مختلف استان از حیث مواد مخدر، طرح ضربتی پاک سازی نقاط آلوده استان را به مدت ۲۴ ساعت در سطح استان اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی که با عنوان طرح “نشاط ۵” اجرا شد، ۱۸ کیلو تریاک ، ۱۳ کیلو انواع مواد مخدر حشیش، هروئین و شیشه در بسته های کوچک و آماده فروش و تعدادی آلات و ابزار استعمال مواد مخدر کشف و ضبط و در این رابطه یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت متعلق به توزیع کنندگان توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به پاک سازی ۴۰ باب منزل و پاتوق متعلق به خرده فروشان و معتادان در این طرح، اظهار داشت: در اجرای این طرح ضربتی۱۳۸  توزیع کننده، خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تاکید بر استمرار طرح های عملیاتی و انتظامی در حوزه های مختلف در استان، ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و پاک سازی محلات آلوده استان، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری، تهیه و توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاک سازی محل و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.