تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
3

اجرای دقیق قانون و رعایت اصل بی طرفی و امانتداری

  • کد خبر : 9354
  • 02 مهر 1398 - 10:29
اجرای دقیق قانون و رعایت اصل بی طرفی و امانتداری

اجرای دقیق قانون و رعایت اصل بی طرفی و امانتداری مهمترین رسالت هیات بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان است.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر ایرج حیدری در نشست با اعضای هیات بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان هرمزگان، با قدردانی از حسن اعتماد دکتر همتی استاندار هرمزگان و وزارت کشور ، با اشاره به آغاز بکار هیات بازرسی انتخابات در هرمزگان، عنوان کرد: اعضای هیات بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان هرمزگان افرادی شایسته، دارای انصاف، دارای تجربه در برگزاری انتخابات ، مشهور به بی طرفی ، رعایت قانون و حق الناس دانستن رای مردم هستند.

وی افزود: هیات بازرسی به عنوان نماینده وزیرکشور ماموریت بازرسی و کنترل عملکرد دستگاه های اجرایی در ایام برگزاری انتخابات رصد و اینکه دستگاه ها همزمان با برگزاری انتخابات له یا علیه کسی ورود نکنند را بر عهده دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندای هرمزگان در همین رابطه تصریح کرد : کنترل عملکرد برگزارکنندگان انتخابات، هیات های اجرایی و سایر عوامل از دیگر وظایف هیات بازرسی انتخابات است و چنانچه عدول از قانون صورت پذیرد هیات بازرسی وظیفه دارد مراتب را گزارش و براساس قانون عمل نماید.

وی گفت: وظیفه مهم دیگر هیات بازرسی انتخابات در استان هرمزگان امانتداری و رعایت بی طرفی در برگزاری انتخابات است و انشاء الله اعضای هیات بازرسی نسبت به تحقق این مهم اهتمام خواهند داشت.

حیدری در همین رابطه گفت: پیشگیری از بروز تخلف در برگزاری انتخابات مهمترین وظیفه راهبردی است که هیات بازرسی انتخابات از هم اکنون تا پایان روز رای گیری دنبال می نماید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار داشت: وظیفه مهم دیگر هیات بازرسی انتخابات، کنترل جریان انتخابات در استان و حصول اطمینان از انجام صحیح و دقیق به موقع وظایف قانونی است که در این مسیر باید بر روند عملکرد دستگاه های اجرایی و برگزارکنندگان انتخابات جهت حصول اطمیمان از برگزاری صحیح انتخابات نظارت دقیق صورت پذیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: هیات بازرسی از برگزار کنندگان انتخابات تقاضا دارد مقید به اجرای قانون باشند و از بروز هرگونه تخلف پرهیز نمایند.

وی اظهار داشت: به مردم شریف استان هرمزگان اطمینان داده می شود براساس رسالتی که هیات بازرسی انتخابات بر دوش دارد تمام توان خود را بر، برگزاری سالم انتخابات و حفظ حق الناس متمرکز خواهد نمود و در این راه نباید آخرت خود را فدای دنیای دیگران کنیم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.